אם השתתפתם בחגיגת העיצוב והאופניים הזו, אנחנו מנחשים שאתם סקרנים לגבי מצב ההצבעות בתחרות העיצוב של BIKEPANEL ושואלים את עצמכם איזה עיצוב יעטר את חליפת הרכיבה-קצוות שלנו בייצור איטלקי משובח של GSG, נכון? אנחנו סקרנים מאוד – כי את הבחירה עושה הקהל, ביחד עם חבר השופטים. הכל פתוח ולמרות שיש מוביל ברור, נותרו עוד שבועיים לסיום ההצבעה – וזה המון זמן שבמהלכו עוד דברים יכולים להשתנות!

גם הצבעות השופטים, שמהווים 50% ממשקל ההכרעה עוד יכולים לשנות – מה שאומר שגם עיצוב מוביל עוד יכול לשנות את מיקומו. זה מוביל למצב שבו כל קול קריטי וחשוב עד היום האחרון של ההצבעה (סוף נובמבר)! אז קדימה… לא הצבעתם? זה הזמן לתמוך בעיצוב שאתם הכי הייתם רוצים אצלכם בארון ועליכם ברכיבה.

אין ספק שחמישה מעצבים כוססים ציפורניים כי יש פה תחרות על פרסים מדהימים!

  1. מקום ראשון – העיצוב הזוכה יזכה באופניים אורבניים מגניבים של גורדון בנט (חנות האופניים הקולית של תל אביב – ברזילי 4, טל’: 03-6297203) וכמובן שיקבל את חליפת ה GSG שעיצב (או שווה ערך). שווי פרס ראשון: כ 3700 שקלים!!!
  2. מקום שני – יזכה בפרס שווה: תיק מדהים של הביוקר בחסות ניסנס אינדסרטיז – בשווי של כ 1300 שקלים! yes!
  3. מקום שלישי – 3 חולצות מגניבות של Caravan Collective – ביגוד תרבות רכיבה ואפרה-רייד אורגני בשווי של כ 390 שקלים.  Not too bad!

עוד המון פרסים מגניבים יחולקו למצביעים – כמה מהקוראים ברי המזל שיבחרו בזוכים שלהם ושעשו Shares לעיצובים!

994336_612579598785575_2053575239_n

הנה ספירת הקולות בתחרות נכון ליום שישי בצהריים ה 15/11/13

המצב מרתק: העיצוב המוביל כרגע עם 183 הצבעות בפער יפה של 88 הצבעות על המקום השני – הוא העיצוב של יובל דולין, אלוף הארץ הכשרוני שהוציא עיצוב מאופק ואיכותי.

אחריו יואב מאור עם 95 הצבעות, ורשת של חברים ורוכבים שמונה הרבה יותר מ 88 אנשים… האם הוא יצליח לסגור את הפער?

במקום השלישי ובפער של 22 קולות בלבד נמצא העיצוב של תומר ארזואן מ”בחירת הפייסבוק”. 22 קולות בלבד מפרידים בינו ובין התיק השווה של ניסנס אינדסטריז שמחזיק בו וירטואלית, נכון לעכשיו בלבד יואב מאור…

עוד יותר צמוד הקרב על המקום השלישי-  רונית אורן עם “העיצוב הזרם” נמצאת צמוד לחלוטין לתומר ארזואן ובינהם רק 4 קולות! מי יהיה בפודיום?

עמוס טולקובסקי עם העיצוב המקהוקצע והמקצועי: עיצוב ה Team נמצא במקום החמישי. מה יקרה אם הוא יחליט בכל זאת לקדם את העיצוב שלו לחבריו הרוכבים? דווקא בגלל שדומה שהוא לא התאמץ בכלל בחזית הזו, יש פה סיכוי לשינוי דרמטי.

הצבעות 1511

ונעבור להצבעה

אחרי שתצביעו, קולות הקוראים יהוו 50% מהבחירה, וקולות השופטים יהוו 50% אף הם. השופטים בתחרות הם:

ההצבעה היא פשוטה מאוד – אפשר להצביע פעם אחת לעיצוב אחד. בהצבעה תתבקשו להכניס אימייל ובכך אתם גם מאשרים את הצטרפותכם לעידכון הכתבות החדשות החדש שלנו: מדובר בניוזלטר יפה ועדין שיעדכן אתכם, פעם בשבוע וחצי-שבועיים בלבד על כתבות חדשות באתר – שלא תפספסו… ההסרה קלה מאוד, אבל אנחנו בטוחים שלא תרגישו צורך. אנחנו שומרים על נימוס והתחשבות במייל. רק לאחר שנסיים עם ההצבעות במהלך החודש הקרוב – נעבור על רשימת המנויים שהצביעו, ועל רשימת העושים Shares לעיצובים ונחלק – גם לזוכים בתחרות העיצוב, וגם לכמה ברי מזל מהקוראים הבוחרים והמשתפים את הפרסים השווים. עוד נפרט את הפרסים לקהל המצביעים בפוסט נפרד ייעודי לנושא…

עזרו לנו לקבוע איזה עיצוב יהיה העיצוב המנצח:

 

[voting_system campaign_id=2]

מה אתם אומרים על מצב ההצבעות? תגובותיכם במנגנון הטוקבק פה למטה יתקבלו בברכה!