Rudy Project ישראל שמחים להכריז על פתיחת מרכז שירות, וחנות חדשה של המותג ביוקנעם!


עד היום לקוחות מהצפון שרצו לראות את כל הדגמים והצבעים, או שהיו צריכים תיקונים, הגיעו לכפר נטר. על מנת לתת מענה טוב יותר לתושבי הצפון ולהרחיב את הכיסוי הארצי של Rudy Project, נפתחה החנות הזו ביקנעם, בבניין כוכב הצפון הצמוד לתחנת הדלק של פז (לנוסעים לכיוון תל-אביב – ניתן להכנס אליו מהתחנה). המיקום נוח לא רק לתושבי הצפון: גם תושבי המרכז שחוזרים מרכיבות בצפון ייהנו מהמיקום המרכזי על הציר העיקרי המחבר בין המרכז לצפון והוא כמובן נגיש ביותר לתושבי חיפה, הקריות וישובי הסביבה.

 

מרעיון לחנות ומרכז שירות:

2012-01-14_14

החנות פתוחה בימי השבוע מ 10 בבוקר עד 7 בערב, בימי שישי מ 9 עד 13:30 (בהמשך יבחן אם יש צורך לשנות את שעות הפתיחה לפי הדרישה), והיא מצטרפת לשתי החנויות האחרות במרכז: בכפר נטר שבאזור השרון, ובהדר יוסף בתל-אביב.

היא מכילה את כל מה שאוהבי המותג הזה צריכים: כ-40 מ”ר של תצוגה ודלפק שירות בקומה הראשונה ובנוסף קומת גלריה הכוללת חדר לבדיקות ראיה. פה המקום להזכיר, שהחברה המעולה הזו מייצרת לא רק משקפי ספורט אלא גם משקפיים ועדשות ראייה יפים ואיכותיים, ויש לה מה להציע לקהל רחב בהרבה מהנישה של רוכבי אופניים בלבד.

רוכבים, משפחה וחברים בפתיחת החנות:

316


החנות תשמש גם כמרכז שרות לתיקונים ולטיפול במשקפיים וכוללת מעבדת תיקונים. זהו מרכז שירות המחזיק מלאי עצמאי של חלקי חילוף למשקפיים שלכם (כגון עדשות, אפונים, ידיות). כמובן שיש במקום גם מגוון מלא של קו המוצרים של Rudy Project – לא רק כל המשקפיים, אלא גם אביזרים: גרביים, כובעים, קסדות, וכו’.

 החנות החדשה נפתחה במסיבה טעימה לחברי המותג, ובין החברים שהתייצבו היו Cristiano Barbazza נשיא ומנכ”ל החברה באיטליה (כן הוא הבן של רודי בכבודו ובעצמו). בנוסף הגיע Claudio מנהל השיווק הבינ”ל של רודי. כמובן שהיו גם רוני והדס ענר ומשפחת ענר בעלת חברת פוראקטיב בע”מ יבואנית המותג לישראל. כמו כן באו לחגוג את פתיחת החנות חברים רבים וקבוצת CCC הרוכבת עם משקפי רודי פרוג’קט.

עוד תמונות מאירוע הפתיחה בחנות רודי פרוג’קט ביוקנעם:

348

רוני ענר, מבעלי פוראקטיב בע”מ, היבואן: “זו הזדמנות נפלאה להודות ל Rudy Project שתמכו בייבוא לישראל. זה צעד קטן לRudy Project איטליה, אבל צעד גדול ל Rudy Project ישראל”.


כריסטיאנו בארבצה, מנכ”ל רודי פרוג’קט: “אני מאוד שמח וגאה לראות איך מותג Rudy Project מוצג פה – כמו בחנות תכשיטים: זו צורה נפלאה לראות מהי Rudy Project במציאות. ישראל היא אחת השווקים הטובים ביותר עבורנו בעולם, וזה בזכותכם, ובזכות כל מי שאוהב את המותג שלנו ותומך בנו, ואנחנו תומכים בכם, כי זו שותפות גדולה”.

 

לסיכום: רוצים לבקר? אתם מוזמנים! בניין כוכב יוקנעם בסמוך לתחנת דלק “פז”, טלפון 04-9594445. 

 

_____________________________

** על Rudy Project – רודי הוקמה ב 1985 ע”י Rudy Barbazza, הוא היה סוכן של מוצרי ספורט בתחום האופנועים והאופניים, וחשב שיש מקום לייצר משקפיים ייעודיים לרוכבים. מאז החברה גדלה, והתפתחה אך נשארה בבעלות משפחתית, וכיום בנו כריסטיאנו מנהל את החברה. בישראל, נוסדה פוראקטיב בע”מ (יבואנית המותג) בסוף שנות התשעים (לאחר שחברה קודמת שייבאה רודי במשך תקופה קצרה התפרקה). גם פוראקטיב היא חברה משפחתית בבעלות וניהול של רוני והדס ענר. בשנים הראשונות המכירה והשיווק נעשו רק בשטח – באירועי ספורט ברחבי הארץ, ורק לאחר מכן נפתחה חנות יבואן קטנה בכפר נטר, והוחל שיווק גם לחנויות אופטיקה וספורט. כיום קיימות שלוש חנויות יבואן: בכפר נטר, בהדר יוסף בתל אביב וביקנעם. מוצרי החברה נמכרים במגוון חנויות אופטיקה בפריסה ארצית, בחנויות ספורט וציוד מחנאות וחנות ניידת עם מרכז שרות מגיעה לאירועי ספורט ותערוכות מרמת הגולן ועד אילת. בנוסף משווקים המשקפיים ישירות לגופים מוסדיים, החל מקבוצות וחברות פרטיות ועד גופים ממשלתיים. לאתר האינטרנט של Rudy Project ישראל לחצו פה.

* מה זו כתבת חסות? זו הודעה מטעם נותני החסות שלנו – במקרה הזה, אנו בטוחים שהיא מעניינת לתושבי הצפון שיהנו מהחנות ומרכז השירות החדש. בזכות שיתוף הפעולה שלנו עם Rudy Project ישראל יכולנו לשדרג עבור הקוראים את מראה האתר ועיצובו, אז פרגנו למותג הזה ובואו לבקר בחנות!