עידכון עידכון עידכון – גראן פונדו ים המלח, Veolia Desret Challenge, ועוד המון אירועי אופניים שווים בפתח – מישלן מורידה את המחיר לקבלת חולצה כדי שתבטיחו לעצמכם צמיגים חדשים, איכותיים, אוחזים ומהירים לתקופה הכי טובה בשנה.

שימו לב- המבצע הסתיים. לקבלת תוכן עדכני ומבצעים חדשים מבייקפאנל, הצטרפו לקבוצת הווטסאפ השקטה פה: 
בייקפאנל ווטסאפ

מישלן ישראל, המפעילה את אתר מכירות  הצמיגים מעדכנת את המבצע  ומורידה את הסף לקבלת החולצה המנדפת – לכל קניה של 200 ₪!

כנסו עכשיו לאתר הישיר מהיבואן לצרכן: http://mibike.co.il/,

 

5-021

יש כפל מבצעים!

הקופון המיוחד לקוראי BIKEPANEL באתר המכירות של מישלן ממשיך לעבוד ולפנק אתכם ב 20% הנחה.

מכניסים: “BIKEPANEL” בשדה המתאים בתהליך הקנייה ומקבלים צמיגים במחיר אטרקטיבי במיוחד. זה אומר שאתם גם מקבלים 20% וגם מקבלים את החולצות על הקנייה בכל רכישה של מעל 200 שקלים!

כנסו עכשיו לאתר הישיר מהיבואן לצרכן, לפני שייגמר: http://mibike.co.il/

6-026

אל תחכו – המלאי מוגבל, כמות החולצות מכל מידה מוגבלת עוד יותר… הצטיידו עכשיו לחורף ותרוויחו הנחה על הנחה וחולצה מנדפת שווה!

http://mibike.co.il/

 

4-017

 

המבצע עד גמר מלאי החולצות. ישנה הקצאה מוגבלת ל 4 מידות: S, M, L, XL. את המידות תבקשו בשדה “הערות משלוח” בתהליך המכירה (ייעשה מאמץ לספק את המידות הנכונות – בהתאם למצב המלאי – זו סיבה טובה למהר ולהזמין ראשונים!)

1-056

החולצה ירוקה קלילה מנדפת ומפנקת. הצוורון עגול. היא תתאים גם לרכיבה (עם באגיס ווייזור בבקשה) וגם לריצה. יש לוגו מישלן מלפנים ולוגו קטן יותר של BIKEPANEL מאחור. זה פה: http://mibike.co.il/

1-004

מישלן היא נותנת חסות ראשית לבייקפאנל ותומכת ביצירת תרבות אופניים בישראל. כנסו לערוץ התוכן המיוחד של Michelin ב BIKEPANEL.

2-006

הצמיגים מעולים והמבצע משתלם במיוחד!

כנסו עכשיו לאתר הישיר מהיבואן לצרכן, לפני שייגמר: http://mibike.co.il/