שוק האופניים חושב הפוך – במקום קודם למדוד את עצמכם ולהעריך לפי זה את מידת האופניים שאתם צריכים, ורק אז לקנות אופניים, הרוב קודם קונים אופניים ורק אחרי זה מודדים ומגלים מה מתאים להם… לא כדאי שתרכשו אופניים שאתם יודעים ב 100% שיתאימו לכם? 

שימו לב- המבצע הסתיים. לקבלת תוכן עדכני ומבצעים חדשים מבייקפאנל, הצטרפו לקבוצת הווטסאפ השקטה פה: 
בייקפאנל ווטסאפ
מאת: אורן גונן, FitZone

אורן גונן מכריז על השקת מכשיר ה RRS למדידות אופניים לפני רכישה בשני מרכזי המדידה של FitZone – בת”א ובצפון.

מכשיר Right Ride System פותח על ידי אופני Giant, ויכול לדמות את הגאומטריה של כל דגמי האופניים הקיימים בשוק. הוא מאפשר לאורן גונן לבצע מדידת אופניים ולבדוק האם הדגם שכיוון אליו הרוכב אכן מתאים לו. אם הדגם מתאים ממשיכים לבצע התאמה מדויקת לפני הקנייה ויוצאים עם המלצה ברורה כיצד יש לאבזר את האופניים (אורך זרועות קראנק, רוחב כידון וכיסא, ועוד). במידה ולא – ניתן לסייע לרוכב למצוא דגם אלטרנטיבי שיתאים לו.

לרגל השקת השירות החדש, מחיר מבצע של 459 ש”ח + באף של פאנקייר ו 15% הנחה על כל החנות ב Funkier (מוגבל ל100 מדידות ראשונות בהתאם לתקנון המבצע). לפרטים נוספים ומידע – מלאו את הטופס בתחתית הכתבה או התקשרו: 050-2618403

מדידת אופניים לפני קניית אופניים חדשים

אורן מכניס למכשיר ה RSS בסטודיו את כל מידות האופניים, הגיאומטריה, זוויות שונות ואורכי הצינורות, הקראנק וכו’. הוא למעשה “בונה” את האופניים המיועדים לרכישה על מתקן ה RRS, וכך מתאפשר לבצע התאמה לרוכב על האופניים הספציפיים אותם מתעתד הרוכב לרכוש.

“ה-RSS ממוקד בסיוע למי שמתעניין ברכישת אופניים חדשים. מגיע אדם ורוצה לדעת האם האופניים שהוא מתעתד לקנות יתאימו לו. לכל חברה שמכבדת את עצמה בעולם יש אתר אינטרט עם כל המידע שצריך על כל דגם. אנחנו מקבלים את כל הנתונים מהגיאומטריה של השלדה שהוא שוקל, ומכניסים אותם למכשיר.

בנוסף כחלק מהבדיקה, אני עורך בדיקות גמישות, טווחי תנועה ועוד, ואנחנו יכולים במעמד הבדיקה להבין האם האופניים מתאימים לרוכב או לא. כבר באותו מעמד הוא יקבל נתונים מדויקים לגבי אורך הסטם הנכון לו, אורך זרועות הקראנק, רוחב אוכף וכידון – הוא יקבל שרטוט מדויק לפני הרכישה. זה מכשיר מאוד איכותי, מדויק, ויעיל”. אומר אורן גונן.


20161128_124926

האם באמת יש משמעות לדגמים שונים בהתאמה לרוכב?

אורן גונן, סטודיו FitZone: “אתן דוגמא מאופני הכביש: השונות גדולה מאוד בין סוגי האופניים השונים – יש יותר מקטגוריה אחת, וההבדלים בין אופני נוחות, אופני אווירודינמיות ואופני כביש תחרותיים קלאסיים גדולה. אנחנו מגלים לא פעם שרוכבים מסוימים לא יכולים לרכוש את האופניים שהם חשבו שהם רוצים. יש דגמים שאנשים לא יכולים לשבת עליהם לאורך זמן מבחינה פיזיולוגית. לדוגמה: אנשים מבוגרים עם גמישות ירודה לא יכולים לשבת על דגמי כביש תחרותיים מבחינת הזווית ולא יוכלו לרכוב וליהנות לאורך זמן.

המכשיר הותקן בשני המרכזים – בסטודיו בת”א: בבית פנורמה קומה 4 – ליד Funkier – שנותנת באף מתנה במבצע לכל מדידה + 15% הנחה בחנות, ובסטודיו הצפוני באזור התעשייה הצפוני בזרזיר. זה כבר רץ ונמצא בשימוש משמעותי. לכל מי שרוכש אופניים יקרים מעל רמת השקעה מסוימת, אני ממליץ לאנשים לעבור את הבדיקה הזו.”

Fitzone SSR

מדידת אופניים – לא רק למי שנמצא בין שתי מידות נמצא בקבוצת סיכון לרכישה שגויה

“ברור שאנשים שמתלבטים בין מידות יקבלו פה מענה מדויק וברור, על סמך התנסות ובדיקה אמיתית – איזה מידה מתאימה להם יותר.” אבל, אומר אורן: “זה הכרחי לכולם – כי רבים משקיעים אלפי ועשרות אלפי שקלים בקנייה של אופניים וציוד ברמת קצה. תפירת החליפה ללקוח הוא מאוד חשוב. אני מכיר עשרות מקרים, בעיקר בכביש ובנג”ש שרכשו אופניים מאוד יקרים, ולא נהנים מהאופניים, ונאלצים להחליף אותם”.

באופני כביש רבים בניגוד לאופני הרים, יש הרבה מידות, ולעתים הבדל של אינץ’ בודד בין מידה אחת לשנייה אצל יצרנים מסוימים (מידות כגון 52, 53, 54, 55 וכו’). באופני נג”ש לטריאתלון יש חובה בהתאמה שלוקחת בחשבון את ההבדלים בין אורך הטורזו, הידיים והמפרקים (עבור האירובאר), והגמישות. לא פעם רק 3 מידות (S / M / L) וגם אם תבדקו דגמים במידה “זהה” בכמה חברות – תגלו עד כמה הם שונים זה מזה. יש משמעות אדירה לבחירה לא בתוך אותו מותג אופניים – אלא בין מותגי אופני טריאתלון\נג”ש שונים באותה מידה.

מאת: אורן גונן, FitZone