עוד התרשמות מהירה מציוד חורף של Funkier, והפעם: ביב חורפי שלם עם ריפוד פליז פנימי. יצא לי לרכב עמו פעמים בודדות ולכן זה לא מבחן ארוך טווח ואין להתייחס אליו ככזה אלא כהתרשמות בלבד.  

מתיאור היצרן: “דגם S253-C7 הינו טייטס רכיבה ארוך העשוי בד מיקרו פליז עבה ומנדף. המכנס בנוי מ 13 פנלים לנוחות מירבית ומצויד בפד C7 מסדרת ה PRO. מחיר צרכן 349 ₪. דגם S252-C7 זהה לדגם הנ”ל אך עשוי בד קייצי. מחיר צרכן 299 ₪. פנקייר דואגת גם לנשים עם דגמים מקבילים בהם יש דגם של עיצוב מחטב ופד המתאים לנשים”.

 

מדובר בביב שלם אשר יכסה אתכם היטב מכפות הרגליים ועד לחזה – שם מסתיים רוכסן הסגירה שלו. מלמעלה עד למטה התפרים מסמנים קו גלי בהיר ויפה, וגם הלוגו עשוי במידה ובגודל הנכון – רואים שזה Funkier, מבלי לצעוק. בחלק התחתון יש גומיות עקב שמשאירות את קצהו למטה כך שלא יחשוף את הרגל מעל לגרב, ורוכסן שמקל על הכנסה והוצאה של כפות הרגליים תוך שמירת הגזרה הצמודה גם בחלק הצר ביותר של הרגל (הרוכסן למטה אינו פותח שסע בביב אלא בדומה למכנסי סקי מאפשר לבד שמתחתיו לייצר למטה גזרת “פעמון” או לבטלה. המשמעות היא שלא קר באזור הרוכסן הזה כי מתחתיו יש בד). הביב מיועד לימים קרים באמת: בזכות שכבת הפליס הרכה והמחממת שמפנקת מצדו הפנימי אני מוצא אותו מצוין מתחת ל- 10 מעלות, והוא יהיה הבחירה הראשונה שלי לרכיבות בוקר קצרות יחסית שמסתיימות כשעדיין קר (ברכיבות ארוכות יותר בישראל הטמפרטורה בד”כ עולה אל 2 ספרות ואז הוא יחמם מדי).

 

 

גזרה מושלמת, חימום מפנק

Img_3421

 

כאשר אין צורך במודולריות שמספקים מחממי ברכיים או שרוולים ארוכים, ואתם יודעים שתדרשו ללבוש ארוך כל הרכיבה הביב הזה פשוט אדיר, ועדיף בהרבה על הפתרונות המודולריים משום שההתאמה לגוף אופטימלית ואין שום פס מגרד, מטריד או נוזל כלפי מטה. תענוג. החימום בחלק גוף העליון גם הוא תורם והריפוד הפנימי מפנק. הפד, למרות שהוא לא מהרמה הגבוהה ביותר שיש ל- Funkier להציע, הנו טוב מאוד. גם הרוכסן הקדמי יורד מספיק נמוך בשביל לאפשר השתנה קלה ללא הורדת הביב, ומצד שני סוגר מספיק גבוה בשביל להקנות לביב הזה ערך מוסף בחימום מעט מחלק הגוף העליון הפונה לרוח.

 

 

הרוכסן העליון – מגן מהקור עד החזה

 

 

 

מי שעוקב אחרי הכתבות שלנו יודע שתמיד יש מילת ביקורת. הפעם פשוט לא מצאתי כזו שאפשר להצביע עליה ברמת רכיבות התרשמות: הגזרה פשוט מעולה והתמורה למחיר גבוהה. מידה מדיום ישבה עלי הדוק לאורך כל הביב, הכתפיות לא קצרות מדי, וההרגשה גם בתנועה: מושלמת! מוצר מעולה מבית Funkier שניכר שתוכנן בקפידה ומומש כהלכה. מומלץ בחום – לקור…

 

יצרן: www.funkierbike.com

*** זו תוספת לכתבה המקורית: במרחק חורף שני ועוד הרבה רכיבות עם הפריט הזה – הוא מקבל עוד תוספת תשבוחות והלל! מדובר במכנסים כ”כ טובים, מפנקים ומחממים בחורף שאני לא מתלבט יותר בינם לבין שרוולים נפרדים – אלא אם כן מדובר ברכיבה מאוד ארוכה שנכנסת לשעות חמות יותר. בכל רכיבות אמצע השבוע שלי שמסתיימות לפני תשע אני לוקח אותו. אין בכלל התלבטות בעניין הזה – מוצר מעולה ומומלץ מאוד שמחזיק יפה גם במבחן ארוך טווח.

אהבתם את הכתבה? היה מעניין? אז תנו לנו לייק  Facebook (בקישור זה)

צילם: רוני (jelloB) כהן

כתב: גיא חלמיש