SCOTT ישראל מגיעים לתל אביב ובגדול: נפתחה חנות יבואן ענקית של כ-300 מטרים מרובעים בדרך מנחם בגין 128: בין מצמן ורוזן ומינץ למרכז עזריאלי – שם יש חניה בשפע.

מאת: SCOTT ישראל

image02

החנות נפתחה: חנות היבואן SCOTT בתל אביב!

חנות יבואן היא משהו שכולם אוהבים. כשנכנסים לחנות יבואן מרגישים מיד שמאחוריה עומד גוף גדול, אמיד וחזק, שמשקיע בחווית קנייה ותצוגה ברמה אחרת עד לפרטים הקטנים. החנויות האלה נותנות אווירה שונה מחנויות פרטיות שמעמיסות מגוון גדול של מותגים ופריטים. לחנות מותג יש סטייל, יש עיצוב ורק המותגים המובילים באמת מסוגלים להשקיע את ההשקעה הנדרשת להקמת חנויות כאלה. עד היום יוצגה סקוט ישראל בחנות הדגל ביגור, וכעת היא גם בתל אביב!

DCIM100GOPROGOPR4578.JPG

לירון מחברת קוברה בורדו (יבואני SCOTT בישראל) נוגע בדיוק בנקודה שמסבירה את הקסם של חנות דגל: “כשלקוח מגיע לחנות מותג הוא יודע בדיוק לאן הגיע ומה מצפה לו – לקוחות שבאים לחנות הדגל באים במטרה לקבל חוויה שכולה SCOTT . אנחנו מגיעים לתל אביב בכדי לעשות רעידת אדמה, חנויות בתל אביב לא חסר אבל חנות כזו עוד לא נראתה בישראל. המטרה היא לייצר חנות משמעותית, חזקה במיוחד שתכתיב את הרף החדש לחנויות בתל אביב, חנות שתעשה רעש ואי אפשר יהיה להיות אדישים אליה, היא תשמש לא רק כחנות של מסחר ומכירות, אלא גם תייצר נוכחות מובילה של SCOTT ברמה ארצית”.

DCIM100GOPROGOPR4577.JPG

זה מרשים: “גודל החנות כ- 300 מ”ר. נעשתה חשיבה עמוקה ואסטרטגית שלא התפשרה גם על מיקום החנות, במרכז העניינים, בלב תל אביב, באזור עם התנועה והחשיפה הגדולה ביותר. תל אביב ערוכה ויכולה להכיל כמויות גדולות ויש לנו המון לקוחות שמחכים לנוכחות של חנות יבואן מרכזית כזו באזור” אומר לירון. הוא יודע איזה מותג חזק יש לו ביד: “כל גוש דן יקבל חנות מותג מקצועית ומגוונת שאין כמוה עוד באזור: הסטנדרט מאוד גבוה. כמה שלא תדמיינו את זה, עדיין תהיו מופתעים”.

029

עיצוב של SCOTT העולמית!

“מדובר בחנות שעוצבה ע”י מיטב המומחים של חברת SCOTT SPORTS העולמית” מספר לירון: “מי שעיצב לנו את החנות הוא מעצב מטעם SCOTT  שזה תפקידו ומומחיותו. מדובר בעיצוב לפי הסטנדרטים הבינ”ל של המותג. יש לנו כבר סקיצות של החנות, אנחנו יודעים בדיוק איך זה הולך להיראות. חשבו  שם על כל דבר עד לרמת הפרטים הקטנים ביותר כמו נראות הסדנה, פינות ישיבה וקפה משובח, תצוגה מרהיבה, מגוון גדול, אין חנויות כאלה, זה יהיה מדהים”

DCIM100GOPROGOPR4569.JPG

“הסדנה סופר מקצועית, אופניים בכל הרמות ומכל הסוגים: מאופני ילדים עם גלגלי עזר במאות ש”ח ועד לאופני קצה בעשרות אלפי ש”ח. אביזרים בשפע ומגוון מאוד רחב בכמויות מטורפות, מובטח שכל לקוח ימצא את כל מה שהוא חפץ בו. גם החובבן וגם המקצוען”

033

SCOTT – מותג נערץ וחדשני

אין ספק שלמותג כמו SCOTT, שתופס מקום בחמישייה המובילה של חברות האופניים בעולם, יש מקום לייצוג משמעותי שכזה באזור המרכז. למותג סקוט כבר קיימת נוכחות בתל אביב שנים רבות, שהחלה עם חנות יבואן ברחוב החשמונאים 100 ואז עברה לשיווק לצד מותגים נוספים בחנות בייקלאב. וכעת הוא מקבל את הבמה הראויה למעמד המוביל שלו בשוק האופניים העולמי ובישראל.

DCIM100GOPROGOPR4570.JPG

סקוט מחזיקה בכמות ניצחונות בקטגוריית הנשים והגברים שאין לה תקדים – המפורסם ביותר הוא נינו שורטר האגדי – אלוף העולם והמדליסט האולימפי שכולכם מכירים. ליין המוצרים שלה הוא מדהים, כאשר יש להם את היכולת והעוצמה לייצר תתי גרסאות לכל העדפה של כל רוכב. לדוגמא: רק אם לוקחים את ליין מוצרי אופני הדגל SCOTT SPARK שבחנו פה ב BIKEPANEL, מגלים שיש להם ליין כפול של “27.5 ו- ” 29 לאורך כל המידות ועליו ליין נוסף של מהלך בולמים תחרותי לצד מהלך בולמים מעט יותר מתון לרוכבים רבים – גם הוא בכפולות של שתי מידות הגלגלים, וזה – רק לדגם אחד…

019

היא חדשנית ומובילה: אחת מחברות האופניים הראשונות להתעמק ולהשקיע בפיתוחי קרבון משל עצמה, והמוצרים שלה תמיד מציגים חשיבה מקורית, מחוברת מאוד לצרכים של הרוכבים והם תמיד מלאים בפטנטים מדהימים וחכמים שמסייעים להורדת משקל, הוספת קשיחות ושיפור חווית הרכיבה. היא לא מסתפקת בקיים ודוחפת לקצה – גם את השותפות שלה (למשל: בפיתוח מערכת בולמים ונעילה כפולה מהכידון בשלושה מצבים מצטיינת עם Fox ו DT Swiss).

024

SCOTT אינה רק מותג אופניים: היא מחזיקה במותג אבזור משל עצמה בשם SYNCROS, ברמה הגבוהה ביותר והיא מספקת את הגלגלים, האוכפים, הכידונים, הסטמים והאבזור המשלים לאופניים שלה. יש לה מבחר עשיר של קסדות שנראות מעולה, נעליים, ציוד מיגון, ביגוד ועוד. הכל ברמות הגבוהות ביותר.

035

SCOTT בתל אביב – השפעה בכל הארץ

החנות תציג את העצמה של המותג SCOTT ותקרין על הנוכחות שלו בכל הארץ. “ברגע שתל אביב, שהיא מרכז העניינים, תעבוד כמו שהיא צריכה לעבוד, זה ישפיע על כל המשווקים באזורים הנוספים שלנו” אומר לירון.

040

KENDA – אחד ממותגי הצמיגים הטובים בעולם!

איך בדיוק? “זו חנות שתעשה חשק ותמשוך אליה אנשים מכל רחבי הארץ: מגיע רוכב ומתעניין באופניים, ולאו דווקא קונה עכשיו. בבירור מולו, אם נבין שהוא מאזור מרוחק יותר שבו יש לנו משווק – הוא יוכל לקבל את המידע והתמיכה ולהתרשם אצלנו בחנות בת”א, אבל לרכוש את המוצר ולקבל את השירות במקום הקרוב אליו והנוח לו אצל המשווק באזור מגוריו. אנחנו צינור – אם האופניים יצאו דרך אחד המשווקים שלנו, שייתן ללקוח גם שירות ותמיכה מקומית, זה מצוין מבחינתנו. אנחנו מפוזרים ב- 27 חנויות בכל הארץ. צריך לזכור שלא כל זכיין שלנו יכול להחזיק בחנות שלו  את כל הדגמים והמוצרים שאנחנו מייבאים – אבל פה בת”א הלקוח יוכל להיחשף לכל קו המוצרים המגוון שלנו (מעל 3,000 מוצרים) “.

לירון שנפ עם רוכב בחנות

משמאל: לירון שנפ עם רוכב בחנות

החנות נפתחה!

חנות מותג מושקעת, גדולה, איכותית, עם מגוון ענק ומלא של כל האופניים והאביזרים שקיימים ל- SCOTT היא משהו שרבים חיכו לו. המותג הזה, שעד היום היתה לו חנות יבואן ביגור ושווק אצל 27 משווקים נוספים ברחבי הארץ, מקבל כעת את הכבוד הראוי לו גם במרכז גוש דן ותל אביב: בדרך מנחם בגין 128 מול בנין אפריקה ישראל, מרחק 20 שניות מעזריאלי (שם יש גם חניה בשפע).

מאת: SCOTT ישראל