רצינו לעדכן אתכם שהמבצע לקוראי בייקפאנל נמשך – ואפשר להמשיך ולקנות צמיגי אופניים בארץ במחירי חו”ל. קוראי בייקפאנל שיכנסו לחנות המסחר האלקטרוני של מישלן ויכניסו את קוד ההנחה “BIKEPANEL” בשדה המתאים בתהליך הקנייה יקבלו 20% הנחה על כל הצמיגים שבמלאי!

הרווחתם! כל הצמיגים ב 20% הנחה (עד להודעה חדשה) – רק לקוראי BIKEPANEL!

 

Untitled

ה 20% שלכם יכולים להגיע מתוך עלות צמיגי הכביש המעולים שלהם שתוכלו לקרוא עליהם עוד פה:

  • Pro4 Endurance – צמיג מקטגוריית הספורט-אנדיוראנס – לרוכבים ששמים הגנה מפנצ’רים במקום גבוה בשיקולים שלהם אולם לא רוצים להתפשר יותר מדי בתחומי המשקל או תחושת רכיבה.
  • Pro4 Service Course – צמיג מקטגוריית הספורט-החצי תחרותי- לאנשים שמוכנים להתפשר מעט על הגנה ואריכות ימים אבל לא מוכנים להתפשר על איכות הרכיבה ועל תפקוד דינמי מדהים: נוחות, משקל, אחיזה וחוויה כוללת.

 

הכניסו קוד “BIKEPANEL” בתהליך הקנייה וקבלו 20% הנחה. כנסו עכשיו: mibike.co.il

 

 

1-2012-09-021

 

או אולי תורידו 20% מצמיגי ה XC המצוינים Wild Race’R – לרכיבת שבילים מהירה – זו הקטגוריה הכי נפוצה ביותר בקרב רוכב הסינגלים הישראלי הטיפוסי. זה שאוהב את הסינגלים של קק”ל, אוהב רכיבה טכנית אבל מגוון גם לשבילי 4*4 מדי פעם, טיולי מדבר, וכל מה שהשטח מציג לגלגליו. תוכלו לקרוא עליהם עוד פה. 

הרווחתם! כל הצמיגים ב 20% הנחה (עד להודעה חדשה) – רק לקוראי BIKEPANEL!

 

 

Capture

 

20% יכולים לרדת גם מצמיגי האול מאונטיין  – WILD GRIP’R 29 הבשרניים שיתאימו בול לקיץ הדרדרתי הישראלי שחובב תאר כך: “ה- WILD GRIP’R הם צמיגים לרוכבים “פראיים”. אותם רוכבים טכניים שאוהבים לחקור סינגלים חדשים ובתוליים ובעיקר לחקור את גבול היכולות הטכנית שלהם. הכוונה לאותם רוכבי 29 אגרסיביים שמחפשים בכל יער את הסינגלים התלולים והמאתגרים ביותר ורצוי עם לא מעט קפיצות”. תוכלו לקרוא עליהם עוד פה.

 

הכניסו קוד “BIKEPANEL” בתהליך הקנייה וקבלו 20% הנחה. כנסו עכשיו: mibike.co.il

1-IMG_4291-Yoav

 

 

הרווחתם! כל הצמיגים ב 20% הנחה (עד להודעה חדשה) – רק לקוראי BIKEPANEL!