משאירים את היער נקי - סטריפ

אנחנו אוהבים לרכוב ביערות ובכבישים, והם יקרים לליבנו. חשוב שישארו נקיים, יפים ומזמינים. זו איכות החיים של כולנו ויש פה ערבות הדדית – הרוכבים אוהבים את היער והסביבה ושומרים עליה, ודווקא בגלל זה רוכב אחד שמלכלך הורס לכולם. פנימית שמושארת בשטח היא פצע ליער בדיוק כמו עטיפת ג’ל רכיבה שנזרקת לצד הכביש. יצאנו בקמפיין בשיתוף הקוראים והרוכבים להגברת המודעות לשמירה על סביבת הרכיבה שלנו נקייה. Shimano ישראל ו-YeshGo יבואנית מוביוס מצלמת אקסטרים הרימו את הכפפה ויש פרסים בשווי אלפי שקלים למנצחים! כל הפרטים כיצד משתתפים נמצאים פה.

קבלו את הסרט של משפחת רביד – הראשונים שמתמודדים בתחרות סרטי “משאירים את היער נקי של Shimano ו BIKEPANEL”!

 

הנה ראיון קצר עם היוצרים, שאולי יזכו את אבא שלהם בפרס שווה במיוחד!

איך גיבשתם את התסריט?

הרעיון לתסריט שלי והוא למעשה הסלוגן עם הגמדים. סיפרתי לילדים ומאז הם שיגעו אותי: אבא מתי מצלמים? מתי מצלמים כבר? בשבת בבוקר רכבתי עם חבר ורציתי לחזור לישון אבל הילדים לחצו, אז נסענו ליער לצלם.  הילדים כמובן פיתחו והרחיבו את הרעיון עם רעיונות שלהם, ולהם יש הרבה רעיונות כי הם ילדים וחושבים חופשי וללא הפרעות – עדיין לא יצקו להם קופסה על הראש, אז באופן טבעי הם חושבים מחוץ לקופסה 🙂

מי השתתף בסרט?

כולנו משפחת רביד: דני בת 7, נֹעם בת 12 , פז בן 14 וגד גדול 🙂

פז צלם, עורך ובמאי. דני ונֹעם שחקניות, תלבושות וליהוק עצמי. גד אבא של שלושת המקסימים האלה: רוכב, תסריטאי ומפיק.

איך זה התנהל? נהנתם?

נסענו בשבת בצהריים ליער המגנים שליד כרמי יוסף (שזה ממש קרוב לביתנו) כשהמטרה היא ליהנות כמה שיותר כי יש דברים שעושים באהבה או שלא עושים בכלל. לא מדדנו זמן כי באמת הייתה רוח נעימה (כן, הסתו מגיע) ופשוט התחלנו לעבוד. בהתחלה חיפשתי איזו חתיכת סינגל שאני אוהב באופן מיוחד אבל כשלא מצאתי ויתרתי ובחרנו חתיכת סינגל נחמדה אחרת . פז נתן פקודות ואנחנו ביצענו. הבנות שיחקו בכיף כי הן אוהבות להצטלם ולשחק. פז אוהב לצלם ואני אוהב לרכב ולבלות עם הילדים כך שכולנו נהנינו.

בסוף היינו רעבים אז נסענו לחומוסייה של זרזיר שבכרמי יוסף לאכול מסבח’ה טובה וקצת סטייק פרגית שהבנות אוהבות. היה טעים. אמא הייתה באותו זמן בבית והרוויחה כמה שעות שקט…

במה השתמשתם לצילום? ולעריכה?

צילמנו באייפון 4S ופז ערך ב- movie maker. הוספנו מוסיקה מקורית של אביצ’י הישראלי שאנחנו אוהבים ואין איתה בעיה של זכויות יוצרים, כי הוא חבר טוב ואישר לנו להשתמש (תודה לחבר אהרון).

איך אתם מסכמים את החוויה?

גד: “היה ממש כיף לבלות ביחד ולצלם. גם נהנינו, גם עשינו משהו חשוב לטובת הסביבה והחברה וגם תרגלנו את יכולות הצילום והעריכה של פז, המשחק של הבנות ובעיקר עבודת הצוות שלנו כמשפחה”.

דני:”היה לי כיף ומרוב שהיה לי כיף אני רוצה לעשות את זה עוד פעם”

נֹעם: את תגובתה של נֹעם לא הצלחנו לקבל עקב ריבוי בת מצוות לאחרונה… 🙂

פז:”היה נחמד והיה כיף לערוך בעיקר”.

יש לכם משהו לאמר לקהל הצופים והקוראים? מסר לאומה?

“אנחנו חיים בכפר ולא בעיר ומאוד אוהבים את הטבע, אז תעשו טובה, תשמרו עליו נקי כי זה בשביל כולנו. לא “לשכוח” פנימיות ביער, לא לזרוק בדלי סיגריות מהמכוניות, או אריזות של ג’ל באמצע המדבר. יש לנו ארץ מהממת אז בואו נשמור עליה שיהיה כיף ונעים לכולם!”

 

פרסים שווים לסרטים המנצחים!

שלושת הפרסים בתחרות הצילום

 

מה עכשיו?

כנסו לעמוד הפייסבוק של בייקפאנל – חפשו את הסרט של המשפחה בעמוד הפייסבוק שלנו ועשו להם Share \ שתף. הסרטים שיקבלו הכי הרבה שיתופים + יבחרו על ידי שופטי בייקפאנל יזכו בפרסים.

רוצים גם לתרום לשמירה על הסביבה ולהתמודד על הפרסים? כל הפרטים כיצד משתתפים נמצאים פה.

שלכם,

Shimano ישראל וBIKEPANEL