רוכב ישראל – מסע רכיבת הכביש המיתולוגי שמגדיר את רוכבי הכביש בישראל! אם עשית את שלושת ימי הרכיבה של רוכב ישראל אתה רוכב כביש אמיתי, אבל האתגר לכל רוכב חובב נשאר מרתק ומהנה בכל שנה מחדש.

השנה בפעם ה 11 נרכוב את ישראל בין ה 10 ל 12 באוקטובר. במשך שלושה ימים של התמסרות טוטאלית לרכיבה, נחצה את הארץ לאורכה: נתחיל מתל-חי בצפון דרך רמת הגולן, הכינרת, בקעת הירדן, ים המלח, מכתש רמון בואך אילת: 516 ק”מ של תענוג עילאי וחוויות אין סופיות. אתם רוכבים ואנחנו עוטפים אתכם בטיפול מפנק לאורך כל הדרך.

הרשמו פה לרוכב ישראל

לוגו רוכב JPG.jpg350

אחד עשרה שנה ל”רוכב ישראל”!

מסע האופניים המסורתי ממטולה לאילת יתקיים השנה בפעם האחד עשר בין התאריכים: 10-12באוקטובר 2013.  אלה מביניכם שהשתתפו במסע בשנים הקודמות יודעים כי מדובר בחוויה ייחודית ועוצרת נשימה.

לאלה העומדים להשתתף במסע לראשונה, צפוי אתגר נפשי וגופני ולאוסף מגוון של התנסויות וחוויות לאורך נופיה של ישראל. האם אתם מסוגלים לרכוב 190 קילומטרים ביום? האם אתם מסוגלים לעשות את זה במשך שלושה ימים רצופים (חלק מהימים קצרים יותר)? זה הזמן להתחיל להעמיס קילומטרים באימונים ולהצטרף לרכיבת האופנים המיתולוגית הזו!

הרשמו פה לרוכב ישראל

 

השלמתם רוכב ישראל? אתם רוכבי כביש אמיתיים!

המסלול של רוכב ישראל הוא מסלול מדהים שחוצה את ישראל לאורכה. במהלך שלושה ימים תחושו את הארץ באמת- דרך הרגלים, וכל החושים. תרגישו בצורה הכי ראשונית את מעבר הנוף, האקלים והצמחיה מצפון לדרום.

  1. ביום הראשון: מתחילים מאצבע הגליל, רוכבים מהצד המזרחי של הירדן והכנרת עד לצמח ומשם לאורך בקעת הירדן עד ים המלח. המרחק: 196 ק”מ. הגובה המצטבר: 1096 מ’.
  2. ביום השני: מתחילים מעין גדי, רוכבים לאורך ים המלח ומטפסים את העליה היפהפיה והקשה מאיזור המלונות לכיוון ערד, אולם לא עד אליה: פונים דרומה בצומת חתרורים, ורוכבים דרך המדבר המדהים אל ירוחם ועד מצפה רמון. המרחק: 164 ק”מ. הגובה המצטבר: 2179 מ’.
  3. היום השלישי הוא היום הקצר ביותר מהשלושה. רכיבה ממצפה רמון דרך המכתש עד אילת, מצד מערב. לאילת נגיע ממערב בירידה היפה והדרמטית, מול הרי אדום והמפרץ. המרחק: 156 ק”מ. הגובה המצטבר: 1495 מ’.

 

גרף גבהים920

לא משנה מה רמת הכושר ויכולת הרכיבה שלכם – שלושה ימי רכיבה איכותיים כאלה, בהם תצברו 516 ק”מ, ו 4770 מטרים מצטברים, ישדרגו את רמת הרכיבה שלכם בצורה דרמטית. אחרי שבירת השיאים האישיים האלה רכיבת השבת הארוכה שלכם תיראה לכם קלה בהרבה! המראה של אילת לאחר שלושה ימים מופלאים כאלה ימלא אתכם תחושת גאווה והתעלות.

כנסו לעמוד הרישום (בקישור זה) – והבטיחו לעצמכם שלושה ימי רכיבה מדהימים

1-3-456

טיפול מפנק לאורך כל הדרך

האתגר של חציית ישראל לאורכה הוא לא אתגר פשוט, והדבר האחרון שרוכב שמתמודד איתו צריך על הראש, הוא לוגיסטיקה ומנהלות. בשביל זה יש אותנו: השנה יערך המסע בהפקתה של חברת צמ דש טק בע”מ ובניהולו התפעולי של דן בזנר – מנהל המסע מאז היווסדו. מטעמי ארגון, תנועה ובטיחות מוגבל מספר המשתתפים ל-365 רוכבים.6-2-299

הרוכבים מקבלים את השקט הנפשי והאפשרות לקבל רכיבה שהיא הנאה ואתגר נטו, והמארגנים דואגים לכל השאר: חסימת כבישים ובטיחות, תחנות הזנה, תמיכה טכנית, לינה, ארוחות, ליווי, אבטחה, הסעות ועוד… זו מעטפת של 360 מעלות סביב הרוכבים שמבטיחה חוויה אדירה שתלווה אתכם לכל החיים – לרוכבים נשארים הכיף והרכיבה בלבד!

מסלול רוכב ישראל נמשך לאורך 519 ק”מ ועובר בתוואי נוף מגוונים מצפון הארץ לדרומה. בחירת המסלול הותאמה לרוכבי אופנים מנוסים, המסוגלים לעמוד במאמץ הנדרש ולרכוב במשך 3 ימים כ- 190 ק”מ ליום במהירות ממוצעת של 25 קמ”ש. לאורך המסלול משובצות מספר נקודות שתייה ושתי נקודות רענון לארוחה קלה. תחילת הרכיבה היומית בשעה 06:00 וסיומה עד השעה 16:00. שעות אחה”צ מיועדות למנוחה, התאוששות, מפגש חברתי והכנות לקראת יום הרכיבה הבא.

הרשמו פה לרוכב ישראל

2-1-059

מה כוללת חבילת הרישום:

  1. איסוף רוכבים ואופניים ביום רביעי 9.10.13 מתחנות איסוף ברכבי הארץ, באר שבע, תל אביב, ירושלים, חיפה וכו’.
  2. שלוש לינות על בסיס ביתי ספר שדה או אכסניות נוער.
  3. ארוח מלא בשלושת ימי הרכיבה.
  4. חמש נקודות ריענון יומיות לאורך ציר המסע כולל מזון, משקאות אנרגיה, מים.
  5. סיוע וליווי טכני.
  6. ליווי צמוד של משטרת ישראל בנוכחות מרשימה לאורך מסלול הרכיבה ומתן אפשרות רכיבה בטוחה בכבישים.
  7. אמבולנס ואוטובוס צמודים למקרה הצורך.

לינק לטופס הרישום לרוכב ישראל

5-2-125

לביטחון הרוכבים ואבטחתם, תואם המסלול עם משטרת ישראל וכוחות הביטחון. לרבות סגירה מקומית של צמתים, הכבישים אינם סגורים סטרילית לטובת המסע, אולם ילוו את המסע ניידות ואופנועים של משטרת התנועה הארצית, אמבולנס וצוות רפואי, רכב שירות וטיפול טכני, רכבי ליווי של רוכב ישראל וכן אוטובוס לעזרת המתעייפים. המסע מיועד לאופני כביש ולרוכבים מיומנים המסוגלים לדווש במשך כ – 8 שעות ביום.

4-1-241

כנסו אתר האירוע ובו כל הפרטים, המסלולים, התקנון, רשימת המשתתפים וכמובן טופס הרישום: www.israel-rider.co.il

צילום: שי גיטרמן – מגזין אדרנלין