לאלה מכם (שיכולים להתאמן בת”א והרצליה) שרואים מדי פעם את רצי ההרים עולים אל הרכס או אל פסגת הר אלפיני… עבור כל האיירונמנים והטריאתלטים שהם כבר רצים מנוסים בכביש, אבל רוצים לגוון לעצמם את החיים ולרוץ לשמיים. לרוכבי אופניים שרוצים להכנס לעולם הריצה, אבל לא למטרות השחוקות של מרתון כזה או אחר. לאוהבי טיולים ששואלים את עצמם למה בעצם לעשות טרק של 20 ק”מ עם משקל כבד על הגב יום שלם כשאפשר לרוץ אותו בכיף שעתיים-שלוש ולהגיע לכל הנופים? לרצים שכבר רצו מרחקים של 10 ק”מ, ואפילו מרתון, אבל די… כמה אפשר עם אותו המסלול על האספלט הזה?

הודעה לעיתונות מאת: קבוצת הריצה Trail Running

עבורכם קמה קבוצת ריצת Trail Running!

הקבוצה של ריצת השבילים- Trail Running תקח אתכם אל ריצת שטח מהסוג היותר מאתגר: ריצה ב”סינגלים” שהם שבילי הליכה ואופניים צרים, עם עליות, סלעים, וחוויה שונה לגמרי.

קבוצת Trail Running תפעל באמצע השבוע במרכז בהרצליה ובת”א (אצטדיון הדר יוסף), ובהמשך בסופי שבוע תנדוד אל השבילים היפים בהרי ירושלים, הכרמל ועוד.

מפגש ההיכרות: יום רביעי, ה-12/12 בערב בת”א

בשעה 18:30 בחנות Outsiders ברחוב החשמונאים 113, תל אביב. (חניה בקניון TLV Fashion Mall). גם אם אתם לא יכולים להגיע למפגש אך רוצים להצטרף לקבוצה? מלאו פרטים:

Error: Contact form not found.

תוכנית מפגש ההיכרות:

  • 18:30-19:00: התכנסות, מינגלינג ושופינג!
  • 19:00-19:30: הכירו את Trail Running אילן פריש ורומן ספיבק – מאמני הקבוצה על התחום, האתגר וההזדמנויות שבו עבורכם, על פעילות הקבוצה ואירוע היעד בצוקשפיץ.
  • 19:30-20:00: הרצאת תזונה מרתקת- צחי כנען, דיאטן קליני על היבטים מלהיבים ועדכניים במטבוליזם וירידה במשקל. האם אנו באמת מבצעים פעילות גופנית ושורפים יותר קלוריות? האם אכן חילוף החומרים נפגע במהלך ירידה במשקל? האם לאכול פחות ולהתאמן יותר שווה הרזיה?

הנחות מ OUTSIDERS במפגש הפתיחה

המפגש נערך בחנות Outsiders- רשת של חברת סער, אחות של חנויות Columbia, והיא מציעה אחלה הנחות בערב האירוע למי שמגיע:

  • 50% הנחה על ביגוד של Columbia Montrail!
  • 30% הנחה על נעלי קולומביה מונטרייל – נעלי ריצת שטח שבחנו כבר לא מעט כאלה פה במגזין.
  • 30% הנחה על מנשאי מים! באאוטסידרס תמצאו כמה מותגים בתחום, כגון Camelbak ועוד.
  • 20% הנחה על כל החנות.

(בקיצור, שווה לבוא, למרות הכוכבית: אין כפל מבצעים והנחות)

הנחות במפגש מ- JayBird

חברת אזניות הריצה והספורט JayBird תהייה נותנת חסות רשמית של קבוצת Trail Running ורק לחברי הקבוצה תהייה כניסה למתחם ה VIP באתר הקניות שנפתח עבורם, ובו כמובן הנחה משמעותית ומשלוח חינם לחברי הקבוצה. כן אולי, לא מבטיחים… אם תבואו למפגש אולי גם אתם תוכלו להנות מהנחה יפה על אזניות הריצה הבאות שלכם… 🙂