אופניים קונים מאנשים. ואנשים טובים הם מה שאנחנו רוצים בחנויות שאנחנו מחוברים אליהן – מקומות שאמורים לקבל אותנו בשמחה, בחום, ותמיכה אותנטית בתחביב ובאהבה שלנו. חנויות שנותנות את שלושת המרכיבים האלה הן החנויות שכדאי וכיף להגיע אליהן ולעבוד איתן. חנות סינגלמניה בקיבוץ העוגן וחנות bike&more החדשה בכרכור, החלו להביא מותג אופניים וציוד חדש לישראל: Massi!

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

בחנויות אופניים – אנחנו מחפשים מוצרים טובים, מחירים מצוינים, וכמו שאומרים באמריקאית: Vibe חיובי ש”מעריך את העסקים שלנו”… שרון נאור וקיבי יוסוב, שני אחים מאיזור עמק חפר הם שני בעלי חנויות כאלה בדיוק: סינגלמניה – החנות הותיקה והמוצלחת בקיבוץ העוגן ו Bike&More – חנות חדשה ומבטיחה בכרכור. כעת הם מתחילים לייבא מותג ענק של אופניים וציוד במחירים אטרקטיביים במיוחד: Massi!
זה מסמן מגמה של שינוי בשוק האופניים המקומי: החנויות הפרטיות מתחילות להגיב לעוצמה של שלושת הרשתות הגדולות שגם מתחרות בהן וגם מייבאות בעצמן את המותגים. מאחר וחנויות קטנות רוכשות את הציוד שאצלן מיבואן בד”כ, הן בעמדת נחיתות מבחינת היכולת להוריד מחירים כי יש עוד “יד להאכיל” בדרך אל הלקוח. כעת יש מספר חנויות שמתחילות לייצר לעצמן מקורות ייבוא משלהן, וכך הן יכולות להתחרות במחיר בצורה הרבה יותר אגרסיבית מבעבר. הרוכב הישראלי – הלקוח, מרוויח!

1-074

שרון נאור, סינגלמניה בקיבוץ העוגן – בואו לבקר!

איך מגיעים או מבררים פרטים?

המשפט המתאר שלהם באתר הוא “חנות אופניים מקצועית באווירה ביתית” – וזה בדיוק מה שתקבלו בסינגלמניה וב Bike&More, וכעת גם עם ציוד של Massi. ויש גם מבצע השקה: כל מי שקונה אופני Massi מקבל חליפת רכיבה מעולה בשווי 690 שקלים חינם!

  • קיבי יוסוב – Bike&More ברחוב המושב 42 כרכור, נייד: 054-8841333
  • שרון נאור – סינגלמניה – קיבוץ העוגן, טלפון: 04-6306060

לכשתגיעו, תגלו את אחד מזוגות האופניים היפים ביותר שנתקלתם בהם, מקרבון מלא, כולל משולש אחורי, עם גלגלים קלילים, במחירים חסרי תקדים ביחס למשקל והאבזור!

1-004_b

אופני שיכוך כפול שנראות טואאוב!

איך הגעתם ל Massi?

Massi זו חברה מספרד – ברצלונה שפועלת מ 1938, ומייצרת כל מה שקשור לענף האופניים: אופניים, ביגוד, ואבזור. החברה מתמחה בעיקר בשלדות קרבון מרמת אמצע ומעלה גם בכביש וגם באופני הרים. בניגוד לקונספט המקובל אצל רוב חברות האופניים שמשדכות את הדגמים לחבילות אבזור קשיחות, ואז צריך הקונה לעשות כל מני שינויים יקרים בחנות המקומית עבור שדרוגים, הקונספט של Massi מאפשר לקונה חופש אבזור מלא. Singlemania ו  Bike&More  יכולים לתפור לכם בדיוק את האבזור שתרצו בצורה גמישה. הם עובדים גם עם קמפניולו\פאלקרום, וגם עם שימנו, ויש גם ייצור עצמי של מאסי לכל האבזור.

קיבי מהחנות בכרכור מספר: “היינו ביורובייק, וכשאתה מגיע ממקום של רוכב בארץ וחשוף למספר מועט של דגמים אז אתה מקבל הלם תרבות. המגוון והכמות הם אדירים. החברה הזו משכה לנו את העין בגלל הגודל וההיקף של הפעילות שלהם, והעובדה שהם מהווים One Stop Shop – מה שמאפשר לנו כיבואנים לתת שירות טוב יותר ללקוחות שלנו”.

1-108

כן, אנחנו יודעים מה אתה חושב: “כזה אני רוצה!”

“אנחנו לא חושבים שצריך לשלם ביוקר על אופניים!”

שני האחים האלה מביאים סגנון וגישה שונה לחלוטין: מתוך רצון להוזיל את המחירים ניסה שרון להקים התאגדות קנייה של החנויות הפרטיות. לאחר שזה דשדש, הם החליטו להפוך ליבואנים בעצמם ולמכור ישירות ללקוחות הקצה תוך הוזלת פערי התיווך.  “הרעיון של לחפש לייבא משהו נבע מהרקע שלנו כרוכבים. זה נבע מהרצון שלנו להנות מאבזור ברמה גבוהה שלא ישאיר חור בכיס. חיפשנו משהו איכותי שגם נראה טוב ושגם מרגיש טוב, ולחסוך את פער התיווך הזה בין היבואן לחנות ולצרכן. אני זוכר את עצמי משווע לאופני ה High End –  וכאיש משפחה, לא היה לי לגרד 20,000 שקלים!” מתוודה קיבי.

אנחנו גם משווקים ישירות בחנויות שלנו מהייבוא ללקוח, והוא מקבל מחירים טובים בהרבה בשל כך. היום יכולים לאמר ללקוחות – מה שתקבלו באלומיניום אצלנו תקבלו בקרבון.”

1-Massi2

חנויות שהם קודם כל מקום חם ומזמין לאירוח

יש עוד הסבר למחירים הנמוכים מעבר לגישה הישירה: One Man Show – “אני גם המכונאי, גם המוכר, וגם החבר וגם איש השירות.” אומר קיבי.  “צריך רק משכורת אחת ולכן המחירים שלנו יהיו יותר אטרקטיביים באבזורים – בלפחות 10%-20%. הבנו כבר שלא נהיה מליונרים וזו לא השאיפה שלנו. אנחנו חושבים שאפשר להתפרנס מזה בכבוד ובמחירים שפויים (בגלל בסיס העלויות הנמוך).”

מעבר למתן תמורה גבוהה במיוחד ללקוחות מאוד חשוב להם לשמר את החוויה הביתית והמזמינה: “אפשר לבוא לפה, להחליף חוויות, לשתות קפה… יש היום איזה תחושה בחנויות הגדולות והממוסדות שאם אתה לא קונה משהו אתה קצת מפריע. פה לא – זה מועדון. הכנסת האורחים חשובה.”

;1-001_b

החבילות של Massi

הם מספרים על התמחור התחרותי שלהם ומדגישים: אפשר לשדרג או לשנמך מה שרוצים – יש קסטומיזציה מלאה ללקוח כדי להתאים לתקציב, ויש גם מבצע השקה: כל מי שקונה אופני Massi מקבל חליפת רכיבה מעולה בשווי 690 שקלים חינם!

  • אופני הרים שיכוך כפול:

    • “היום ב 19,000 שקלים תקבל אצלנו שלדת קרבון מלאה – לא אופני “קרבון” עם משולש אחורי מאלומיניום. מעביר אחורי XTR, קדמי XT , גלגלי Fulcrum XRP ליבת טיטניום עם נאבת קרבון, שיפטרים ומעצורים XT ובולמי זעזועים תואמים. אופני קצה במשקל של 11.2 קילו וגלגלים של גלגלים של פחות מ 1600 גרם, ברמה מאוד גבוהה שבד”כ נמכרים בהרבה יותר”
    • “אותו דבר ברמת XT וגלגלי Fulcrum Power Red XL – יעלו לצרכן 14,500 שקלים עם גלגלים ששוקלים 1740 גרם (אופניים דומים ברוב המקומות בארץ יעלו לא פחות מ 19,000 שקלים)”

1-Massi

  • אופני הרים זנב קשיח 29,  מגיע בשתי ואריאציות: Pro (המצולמת) ו Pro SL.

    • ה Pro SL – שלדת קרבון עם ציר 12 מאחור ורמה גבוהה ששוקלים פחות מ 10 קילו יעלו לצרכן 18,000! יהיו בהם מעביר קדמי XTR ורוב הקומפוננטות XT. גלגלי Fulcrum Red Metal Tubeless 29 XL, שימו לב- כולל פדלים XT, מוט אוכף וכידון מקרבון.
    • שלדת Pro – עם אותם הגלגלים, ורסית שלדה כבדה ב 200 גרם בלבד, וציר 9 מאחור, ברמת XT, עם קוקפיט ומוט אוכף אלומיניום תעלה 2000 ש”ח פחות: 16,000 שקלים.
    • כעת במבצע- מחיר מדהים של 10,500 ₪ לזנב קשיח 27.5 מכלולי xt, גלגלי FULCRUM RED XL

1-Massi1

  • אופני כביש – Massi נחשבת מאוד חזקה בתחום הכביש. היא מתמחה בשלדות קרבון ברמות גבוהות – כולל אופני נג”ש.

    • ProSL Electronic – המיועדות לשלדות אלקטרוניות
    • Pro Twin Sys – עם הכנה גם למכני וגם לאלקטרוני. מחיר לדוגמא: אופני כביש ProSL עם אולטגרה מכנית וגלגלי פאלקרם 5 יעלו 14.5 ועם פאלקרם 3 תוסיפו 1500 שקלים.
    • אם תרצו שידרוג לדורה אייס, וקיט יוקרתי יותר, עם פאלקרם 3, יעלה 19,000 צרכן (במשקל של 6.9)
    • שלדת נג”ש אולטגרה – Crossbow 2 תעלה 16,000 שקלים, עם גלגלי Fulcrum Racing Quatro ואבזור קרבון.

1-Massi3

רוצים גם? שרון וקיבי ישמחו לארח אתכם!

  • קיבי יוסוב – Bike&More ברחוב המושב 42 כרכור, נייד: 054-8841333
  • שרון נאור – סינגלמניה – קיבוץ העוגן, טלפון: 04-6306060