רשמו ביומן תאריך חדש: ביום שלישי –  17/11 – בשעה 19:00 – בירה ותרבות אופניים – בגורדון בנט (רח’ ברזילי 4 תל-אביב)!

התגעגענו לאיזה אירוע אינטימי ועירוני, של חברים, בירה ותרבות אופניים. אז אחרי קיץ שלם של תחרות עיצוב חליפות הרכיבה שערכנו פה ב BIKEAPNEL יש פודיום, יש פרסים ויש מנצחים וזה הזמן לחגוג את תרבות האופניים והעיצוב הזו. למי שלא היה (והפסיד!) במסיבה הקודמת שערכנו – הנה קצת תמונות ואווירה מהפעם הקודמת. 

הזמנה למסיבת תחרות העיצוב

דחינו את המסיבה עקב מזג האוויר הלא ממושמע. ההזמנה החדשה: 17/11 ביום שלישי בערב.

מה יהיה הפעם?

קודם כל מפגש על בירה שBIKEPANEL מפרגנת לקוראיה: חברים, פאנליסטים, מעצבים, ולקוחות של גורדון בנט – שהיום היא גם בר וחנות מותג של Middleasta. כמובן שיהיה המארח האגדי- ארנון פישר שהולך איתנו בעניין הזה של תרומה לתרבות האופניים והעיצוב כבר שנה שנייה עם פרס מהמם וענק למנצח: אופני Middleasta – אופני הפיקסי ממגנזיום של אופני סגל שאתם יכולים לקרוא הכל עליהם בכתבה שערכנו לכבוד ארנון והמותג פה, והספונסרים הנוספים שמאפשרים את המסורת הזו: רובילייף” יבואנית GSG ויצרנית החליפות שלנו שמשתתפת בסיבסוד שלהם עבור התחרות, Contour ישראל שתרמה את מצלמת האקסטרים Roam3 למקום השני, רוקנרוד שהעניקה את הקסדה המעולה של Cratoni למקום השלישי, והחברה של Gravity Check- אופנת קז’ואל לרוכבי אופניים.

יהיה טקס פודיום למנצחי תחרות העיצוב- המעצבים שאת העיצובים שלהם אתם ואנחנו במערכת BIKEPANEL בחרנו ביחד: דרור ברן, אולה אוסטרובסקיה, ורועי גל. שלושתם זוכים בפרסים מהממים: דרור שניצח ולקח את המקום הראשון- כי את החליפה שלו רכשו יותר מעשרה אנשים בכסף אמיתי (זה מה שנקרא לא מדגם אלא הצבעת אמת…) יקבל במסיבה את אופני ה Middleasta שהוא מפנטז עליהם כבר חודשיים. אולה שהגיע למקום השני תקבל את מצלמת ה Contour המעולה – ותוכל להביא Footage איכותי מהרכיבות שלה, ורועי שהיה גם חביב הפייסבוק ועלה בדילוג ישיר לגמר בזכות השיתופים, יקבל קסדה של Cratoni בייבוא רוקנרוד!

לא נוותר על קצת תחרות ופרסים- נבדוק מי יתן הכי מהר על שני טריינרים, לחצי דקה… חזק. (יש סיכוי יותר מסביר שהטובים יקבלו חולצות של גראביטי צ’ק…)

דרור-ברן-GSG

קבלו את העיצוב הזוכה שגם הודפס: של דרור ברן

רוצים את חליפת BIKEPANEL שלכם?

זוהר יביא את כל החליפות שנרכשו לאירוע- אם רכשתם, תבואו, תאספו אותה ושתו איתנו (ואם שילמתם על דמי המשלוח כבר הם יוחזרו לכם כמובן). בנוסף- אנחנו נביא חליפות נוספות שנשארו לנו במלאי בכמויות מעטות ביותר, ומי שיש לו מזל- יוכל למצוא חליפה במידה שלו, חליפה שכל מי שקנה אותה עד היום מודה שאין אף חליפה אחרת שמספקת את אותה התמורה לכסף. מאחר והיא מסובסדת, מקבלים ב 500 ש”ח רמה של יותר מ 1000. באחריות.

רשמו ביומן תאריך חדש: ביום שלישי –  17/11 – בשעה 19:00 – בירה ותרבות אופניים – בגורדון בנט (רח’ ברזילי 4 תל-אביב)! תגיעו, בירה חינם, חברים, מוזיקה… תענוג.

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים