דוגית, יבואנית Suunto (סונטו) מכריזה על השקת שעוני Spartan Sport HR בישראל – ליין חדש של שעונים חדשניים ומתקדמים בעלי קריאת דופק ללא רצועת חזה!

מאת: דוגית, יבואנית Suunto לישראל
רוצים להיות הראשונים בישראל עם ה Spartan Sport HR?
לרכישה באתר דוגית לחצו פה!

Spartan Sport HR – החידושים העיקריים

ספרטן ספורט HR יעלה 2,350.00 ₪ ומגיע עם רשימת פיצ’רים חדשנית וארוכה: חוץ מהסנסור המדויק ביותר בעולם לקריאת דופק ללא רצועת חזה, יש להם גם את העיצוב הייחודי והיפהפה של Suunto, תמיכה במעל 80 סוגי ספורט (עם שדות מידע ומסכים ייעודיים לכל אחד מהם), חוגה מפלדת אל-חלד, זכוכית קריסטל מינרל, מסך מגע צבעוני, חיי סוללה ארוכים, ועוד ועוד. לרכישה באתר דוגית לחצו פה. 

סונטו ספרטן - משווק על ידי דוגית

סונטו ספרטן – מיובא על ידי דוגית

אם לא לחצתם על ה”play” בתמונה מעלה – קבלו את הסרט עם החידושים הגדולים בסדרת השעונים הזו:

Spartan Sport HR – ללא רצועת דופק

תראו, זו המציאות – ספורטאים רבים אינם אוהבים להתאמן עם רצועות הדופק: זה מפריע להם, מציק להם, וצריך לזכור לשים את זה על החזה, להרטיב קלות ולהתעסק עם זה לפני שמתלבשים לאימון. הבעיה היא שתוכניות אימונים רבות מתבססות על הדופק, וכך יוצא שלא מעט ריצות ואתלטים מפספסים את יעדי האימונים שלהם, ועובדים בצורה לא מדויקת.

הטכנולוגיה המאפשרת קריאת דופק ללא רצועת דופק התפתחה מאוד בשנים האחרונות ויצרה הזדמנויות חדשות לשילוב סנסורים שאינם מעיקים במגוון מוצרים: כובעים, סרטי זיעה, וכמובן: שעונים.

חשוב לדעת: לא כל הטכנולוגיות האלה זהות. בעוד שרבים מיצרני מוצרים כאלה בעולם ייצרו סנסורים משל עצמם והתפשרו על הדיוק, סונטו בחרה במסלול המקצועני ביותר – והחליטה לשלב את הטכנולוגיה הזו רק אם היא תהייה המדויקת והטובה ביותר בתחום. היא חברה לחברת Valencell – המובילה בעולם והמתמחה בתחום החיישנים הביומטריים לציוד לביש, וייצרה ביחד איתה את שעוני הדופק ללא רצועה המדויקים ביותר בעולם (את המחקר המלא, עם הדגמים והמידע ניתן לראות בלינק זה):

image01

מאת: דוגית, יבואנית Suunto לישראל
רוצים להיות הראשונים בישראל עם ה Spartan Sport HR?
לרכישה באתר דוגית לחצו פה!