אנחנו מזמינים אתכם לא להפסיד כתבות מעניינות במגזין האופניים המעניין ביותר (והגדול ביותר) בישראל.

זה חינם, זה עוזר ומעניין לקבל אליכם לתיבת הדואר האלקטרוני את תקציר 4 הכתבות האחרונות באתר, כדי שתוכלו ברפרוף מהיר להכנס ולקרוא את מה שמעניין על אופניים ב BIKEPANEL. אין מה להתלבט יותר מדי – לא תרצו? תסירו את עצמכם בקלות מהלינק בתחתית כל ניזולטר.

הניוזלטר כבר עובד תקופה ארוכה אבל לא קידמנו אותו יותר מדי. החברה שיודעים מה טוב כבר נרשמו. מאחר ואנחנו מאוד רגישים לטובת הקורא, ומאוד מקפידים על מתן תועלת אמיתית, העידכון של בייקפאנל לא יציק, לא יטריד, ולא יוציא אליכם עידכונים מיותרים. מה שהוא מכיל זה פשוט עידכון שיוצא באופן אוטומטי אחת ל 4 כתבות (ולא בכל פעם שיוצאת כתבה) – שזה אומר בערך אחת לשבוע עד שבוע וחצי.

בכל ניוזלטר תקבלו את את כותרות הכתבות האחרונות, תמונה מובילה מהן, והשורה הראשונה מהכתבה. בין ששת האייטמים האלה יהיו שני באנרים של מפרסמים שלנו שתומכים באתר ובזכותם אתם מקבלים את התוכן הכי מעניין בארץ על אופניים – חינם.

איך נרשמים? בקלות:

מאוד קל: מכניסים את האימייל שלכם בשדה החדש שהוספנו בראש האתר בצד שמאל למעלה. זה מופיע בכל עמודי האתר – גם בעמוד הבית וגם בכתבות…

רישום ניוזלטר

ככה זה נראה:

רישום ניוזלטר7

תיבות הדואר מורידות את התמונות כדי לאפשר לכם להחליט על מי אתם סומכים. כדי שזה ייראה כך, אחרי שתקבלו את הדיוור בפעם הראשונה, סמנו לספק הדואר שלכם שאפשר להציג את התמונות תמיד- זה מופיע בחלק העליון של הדואר ממש קרוב לכתובת השולח:

הצג תמונות

כדי שהתמונות יוצגו – אפשרו זאת בממשק האימייל שלכם

 

כדאי להרשם לעידכון הכתבות החדש שלנו כי הוא הכי מעניין על אופניים והוא יזרים אליכם כיף והנאה אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם, בדיוק במינון המתאים!

שלכם, הפאנליסטים