הכירו את יעל לנצ’יצקי – מנהלת המשרד של האיגוד

מאת: איגוד האופניים
צילום: טל צוק, קלמן אלפרין

כל מי שנמצא במגע עם איגוד האופניים מכיר את יעל – בעיקר עמה ודרכה מתבצע הקשר הישיר של הרוכבים והמועדונים עם האיגוד. תפסנו איתה שיחה קצרה להכיר קצת יותר:

“אני כמעט 6 שנים באיגוד  – מנהלת המשרד של האיגוד. באחריותי ניהול משרד האיגוד על כל היבטיו: מענה טלפוני, קשר עם ספקים בנושא הנה”ח, העלאת כתבות ופוסטים לאתר האיגוד והפייסבוק, רישום לאיגוד ולתחרויות. אני אחראית על הרישום והקשר עם המועדונים במטרה לתת להם שירות מיטבי לצרכים שלהם. העבודה והשירות באיגוד מבחינתי היא מסביב לשעון 24/7 כולל שישי ושבת כי הרבה פעמים קורה שבדקה ה – 90 לפני תחרויות צריך לסייע ברישום, מילוי פרטים חסרים, תשלום וכו’.  לפעמים מגיעים טלפונים גם ב 11 בלילה…”.

“אני מאוד מסורה לאיגוד והחיים שלי הם סביב האיגוד. אני טיפוס כזה שנותן את הכל ובנאדם שאוהב לעזור. המטרה שלי היא לתת מענה ופתרונות לרוכבים ולמועדונים, שירגישו שיש להם בית ,כתובת, הכרות אישית ואל מי לפנות באיגוד.

חלק עיקרי בעבודתי מתרכז בתחילת השנה ובסופה: “בכל שנה יש לנו את תהליך חידוש ההרשמה לאיגוד: כל קבוצה רוצה שננפיק לה כרטיסי חבר  כמה שיותר מהר. זה מתחיל באיזור נובמבר עם ההעברה וחידוש של בדיקות רפואיות וביטוחים ונמשך לאורך כל השנה, כי לאורך כל השנה נרשמים רוכבים באיגוד.”

השנה נוסף מימד חדש בהרשמה כי כתוצאה מקנייה והכנסת מערכת מדידה חדשה שנועדה לשפר את תוצאות השיפוט והמדידה בתחרויות, במסלול רישום של רוכב  תחרותי נותנים גם את ערכת רוכב שכוללת צ’יפים ומספרי רוכב אישיים. והעבודה  על הכנסת הנתונים לאתר החדש, אשר בסופו של דבר מהווים את התשתית לנתוני המדידה והשיפוט בקטגוריות השונות היא יותר מורכבת וזהירה.

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

“כיום יש באיגוד כ 5000 חברים חלקם במסלול תחרותי , חלקם ילדים בפרוייקט פרחי ספורט ואופניים לכולם, וחלק במסלול אני רוכב ישראלי לרוכבים עממים ספורטיבים .

השנה קפצנו קפיצת מדרגה נוספת – הוקם אתר אינטרנט חדש וידידותי אשר מותאם לצפייה במסכי מחשב טאבלט וסלולאר. האתר החדש מאוד נוח ויפה, וכעת יש מענה לכל סוג של רוכב- גם לרוכבים תחרותים, גם לרוכבים ספורטיביים במסגרת “אני רוכב ישראלי”, וגם מסלול של אנשי מקצוע כגון שופטים, מדריכים, נהגי ליווי, מפיקי אירועים ועוד. אנחנו מקווים שהאתר החדש יעלה את רמת השירות של האיגוד מבחינת נגישות, פרטים והרשמה, ושהרוכבים והקבוצות יכנסו להתעדכן על פעילויות, תוצאות של תחרויות הרשמה ועוד.

חשוב לי להגיד בנוסף שבמסגרת התפקיד שלי  אני מסייעת ועוזרת  לכל הרכזים ובעלי התפקידים באיגוד האופניים לעשות  את תפקידם ובראש ובראשונה אני המזכירה של ירון דור המנכ”ל אשר הביא סטנדרטים חדשים וגבוהים של עשייה, מקצוענות ואנרגיות טובות לאיגוד. הוא בוס מקסים וכיף לעבוד איתו ועם כל צוות האיגוד שהוא צוות מקסים, מקצועי ומגובש ויש פה אווירה מצוינת. כייף לעבוד פה!”

יעל לנצ'יצקי במשרדי האיגוד. (צילם: טל צוק)

יעל לנצ’יצקי במשרדי האיגוד. (צילם: טל צוק)

אתר חדש לאיגוד האופניים בישראל

כחלק משיפור השרות והתחדשות האיגוד, עלה לאוויר אתר האינטרנט החדש של האיגוד. באתר החדש שמנו דגש על נוחות וקלות בניווט בקטגוריות השונות, הושם דגש על חווית משתמש ונראות מעולים. באתר החדש תוכלו למצוא חדשות וכתבות בעדכונים סדירים, להרשם לתחרויות ובהמשך לקבל עדכונים מהירים על תוצאות וגם ללמוד על פעילויות האיגוד השונות בצורה טובה יותר.

האתר מותאם לכל המסכים מחשב טאבלט וניידים ויכיל תמונות , סרטים , כתבות, אירועים  ועדכונים על כל הקורה בפעילויות הרבות של איגוד האופנים.

רוצים לקבל מצלמת GARMIN Virb XE בשווי 2400 ש”ח? איגוד האופניים משיק את ערוץ ה-YouTube החדש ולכבוד ההשקה אנו עורכים תחרות סרטוני רוכבים בשם “אופניים זה הסרט שלי”, הסרטונים יעלו לערוץ שלנו ואנו נקיים תחרות צפיות שבסופה חבר אחד יחזור הביתה עם מצלמה חדשה!

מה עושים?

  1. שולחים סרטון אופניים שאתם צילמתם באורך שלא עולה על 30 שניות לכתובת: cyclingfederationyt@gmail.com עד תאריך 31-03-2016
  2. הסרטונים שלכם יעלו בערוץ ה-YouTube שלנו בתאריך 01-04-2016 בשעה 16:00
  3. הסרטון שיזכה לצפיות המרביות עד ה-10 לאפריל יזכה את בעליו במצלמת GARMIN VIRB XE במתנה! (מתנת רונלייט-גרמין ישראל)
  4. לשאלות יש לפנות למייל הבא: cyclingfederationyt@gmail.com

מתוך הערוץ: הכרת מסלול תחרות סובב נס הרים:

אני רוכב ישראלי -מסלול לרוכב העממי / הספורטיבי חברות חינם באיגוד האופניים

כידוע לכם עד לאחרונה היה איגוד האופניים התאגדות שמטרתה לרכז את הצד הספורטיבי והתחרותי בישראל – לייצג את ה UCI בארץ, להוביל את נבחרות ישראל ולהוביל את אליפויות ישראל השונות באופניים. מטבע הדברים הפנייה לרוכבים הספורטיביים ביותר שעוסקת בתחומים התחרותיים מגבילה את כמות החברים האפשרית מחד, וגם מצמצמת את תפקיד האיגוד לצדדים הספורטיביים בלבד.

לאחרונה, הצפיות של רוכבים רבים בארץ מאיגוד האופניים – להרחיב את העיסוק אל מעבר לקצה הפירמידה התחרותית ולעסוק יותר בבסיס הרחב של הרכיבה בארץ מקבלות מענה מכמה כיוונים. זה החל ביוזמות של איל הרשטיק ואופניים לכולם, וכעת הוא מרחיב את התחום העממי והאיגוד משיק חברות ” אני רוכב ישראלי “.

החברות של “אני רוכב ישראל” אינה עולה כסף לרוכבים המצטרפים והיא מיועדת לכל רוכבי הפנאי בישראל הלא תחרותיים. החברות מקנה:

  • הזמנות למגוון סדנאות והרצאות ייעודיות במחירי עלות בהפקת האיגוד במיוחד לחברים
  • הנחות לאירועים העממיים הטובים בארץ
  • הנחות למוצרים בעולם האופניים
  • ניוזלטר חודשי אודות כל מה שקורה בענף האופניים

    קורס אופניים. באדום: נמרוד דובינסקי רכז הקורס מטעם איגוד האופניים (צילם: קלמן אלפרין)

    קורס מדריכי אופניים. באדום: נמרוד דובינסקי רכז הקורס מטעם איגוד האופניים (צילם: קלמן אלפרין)

נפתחה הרשמה לקורס מדריכי אופניים איגוד האופניים מאי 2016

קורס מדריכי אופניים של איגוד האופניים בישראל באישור משרד התרבות והספורט – מינהל הספורט, נותן מענה למדריכי רוכבי העתיד של ענף האופניים התחרותי והעממי בישראל ברכיבת שטח, כביש, BMX וסייקלוקרוס.

מועד הקורס: תל אביב: הקורס מתקיים בתאריכים 27/9/2016 – 8/5/2016 במהלך 4 חודשים, בימי א, ג, משעה 21:00 – 16:00). במהלך אוגוסט לא יתקיימו לימודים. הקורס יתקיים בתל אביב במשרדי איגוד האופניים בהדר יוסף.

תוכנית הלימודים כוללת 60 שעות מקצועות מדעיים, 123 שעות ענף אופניים, מעשי ועיוני ו 28 שעות מגיש עזרה ראשונה. בסיום הקורס תוענק תעודת מדריך אופניים מוסמך על ידי משרד התרבות והספורט – מינהל הספורט ואיגוד האופניים בישראל, המאפשרת הובלת קבוצות עממיות ואימון רוכבים תחרותיים עד גיל 16. תלמידים המעוניינים בהמשך לימודים והתפתחות בתחום האימון יוכלו להגיש מועמדות להשתתף בקורס המשך – קורס מאמני אופניים.

רכז הקורס : נמרוד דובינסקי , מאמן אופניים בינלאומי, מרכז את קורסי המדריכים והמאמנים של איגוד האופניים בישראל. חבר נבחרת ישראל בעבר ומאמן מועדון אופניים ת”א – TACC.

עלות: שכר לימוד 350 + ₪ 4650 ₪ דמי רישום. מלגות למתאימים לפי תקנון המלגות.

לפרטים והרשמה נא להתקשר למשרד איגוד האופניים בישראל בין 15:00 – 09:00 בטלפון 03-6490436 שלוחה 2.