פארק האקסטרים המוביל בישראל – מזמין את רוכבי האופניים ללינה ורכיבה!

צוק מנרה שממוקם על כביש 90 הוקם בין בשנת 1998 בין ראש פינה לקרית שמונה. במקור הקמתו נבעה ממניעים פילנתרופים ואידיאולוגים ומתוך דאגה לתושבי הצפון לתעסוקה ופרנסה. עם השנים הפך האתר לעוגן תיירותי משמעותי בגליל העליון. צוק מנרה, החליט להוות בית לחובבי ספורט האקסטרים על גווניו השונים, וכעת הרים את הכפפה גם בתחום הרכיבה. הוא מהווה מזה זמן רב מתחם בעל הכרה בינלאומית ובית נאמן לרוכבי אופניים מכל הסוגים. בין שמדובר ברוכב בודד או בקבוצת רוכבים, בין אם הרוכבים מגיעים לבד או עם משפחותיהם, בצוק מנרה שלל אפשרויות רכיבה באחד מהאתרים היפים, המאובזרים והמאתגרים בארץ.

החגים כבר כאן והחדרים נתפסים במהירות

הזמינו כבר כעת את חופשת האופניים הבאה שלכם: לינה+אקסטרים+רכיבת אופניים בצוק מנרה, ומנרה לודג’! צרו עמנו קשר:
(לא רבים יודעים, אבל הטבה מדהימה למדי בלודג’ מנרה מאפשרת כניסה חופשית לרכבל ולכל המתקנים לכל האורחים, במחיר הלינה בלבד, שגם היא במחיר מצוין, כולל ארוחת בוקר!)

 

 

מדובר בפארק האקסטרים המוביל בישראל, ובמרכזו הרכבל הארוך במדינה: 1940 מ’ אורכו. באתר מתפתחים בקצב תחומי ספורט תחרותי ואתגרי רבים כגון: רכיבת דאונהיל, אינדורו, הליכה נורדית, סדנאות בולדרינג וטיפוס צוקים, ויה פארטה “דרך הברזל”, מירוץ אנכי, טרמפולינת באנג’י דום, אומגה- הכי תלולה בעולם ומהארוכות  ביותר בישראל!, סנפלינג על המצוק, ועוד שלל פעילויות אקסטרים לכל המשפחה ובכל עונות השנה. המקום משמש גם לסדנאות לארגונים וחברות המשתמשות בחווית האקסטרים ככלי בהכשרות המקצועיות, הארגוניות, וכאמצעי לגיבוש ותרגולי עבודת צוות. כעת צוק מנרה מזמין את הרוכבים להנות מלודג’ צוק מנרה- מתחם אירוח ולינה, במחירים משתלמים במיוחד,  שיהווה בסיס יציאה מושלם לרכיבה בסינגל קק”ל המקומי, במסלול הדאונהיל, במגוון המסלולים המשפחתיים בעמק החולה, או לכבישים היפים בישראל, עבור רוכבי הכביש.

 רכבל מנרה

 

דאונהיל לאמיצים

צוק מנרה הוא אתר אהוב על המשוגעים לדבר שכן הצוק מלא במסלולים מגוונים: סינגל הדאונהיל של צוק מנרה מוכר לרוכבי האקסטרים שנעזרים ברכבל בעליה למצוק ויורדים ברכיבה מהירה ומלאת אדרנלין. רכבל הצוק מהווה ערך מוסף עבור הרוכבים. מאובזרים במגנים, קסדות ואופניי שטח, מגיעים רוכבים מרחבי הארץ, עולים ברכבל לתחנה העליונה או האמצעית ויורדים ברכיבה במורד התלול, מאותגרים ומלאי אדרנלין. האבק והבוץ לא מפריעים להם וההנאה מטורפת. בתקופת האביב/קיץ תנאי השטח קשים יותר היות והחום מייבש את האדמה, אך הדבר לא עוצר את המשוגעים לדבר. על המאמץ מפצות ירידות מהירות ונוף מדהים הנשקף ממרומי המצוק. אתר צוק מנרה מסייע לרוכבי הדאונהיל במנוי מוזל וביכולת לעלות עם האופניים במעלה הצוק.

המיקום של הלודג’ בראש הרכבל, והחבילות המשתלמות שהוא מציע פשוט מושלמים לרוכבי האקסטרים שרוצים לרכוב במקום, והמקום מוכיר ומקבל אותם באהבה- עם מחווה בשמות האגפים:

 

047

 

נוף מדהים וסינגל קק”ל נפלא בהרי נפתלי

סינגל הרי נפתלי מוביל ממנרה לכפר גלעדי וחזרה במסלול טבעתי. מדובר כאן על סינגל  זורם שמאפשר להנות מרכיבת שטח בצפון הגליל העליון מול נופים מרהיבים של עמק החולה, החרמון והגולן, במזג אויר צלול ונקי. חוויה נפלאה לכל רוכב מהחובב והמתחיל למקצוען.

042

כשאתם מתאכסנים בלודג’ מנרה יש לכם אפשרות להשתמש ברכבל באופן חופשי, וזה אומר יתרון גדול לרוכבים במקום. טיפים לרכיבה במקום:

  • הרכבל, שנפתח ב 10 בבוקר, יכול לשמש אתכם לירידה מהקיבוץ והלודג’ ישירות מהחדר אל הסינגל- ולהתחיל לרכוב מתחנת האמצע של הרכבל. זה כמובן מתאים לעונות המעבר והחורף- כיוון שתרכבו באמצע היום. היתרון- תספיקו להנות מארוחת הבוקר המפנקת במלון.
  • מי שמגיע למקום בעונה חמה יותר, ומתחיל לרכוב לפני תחילת הפעלת הרכבל, יכול לצאת מהקיבוץ ברכב לתחילת המסלול בכפר גלעדי  (כ 10 ק”מ צפונה בכביש 886).
  • עוד אופציה היא לוותר על הרכב- לגלוש ברכיבה בירידה על הכביש עד כפר גלעדי, ומשם לעשות את הסינגל ברכיבה. אם אתם רוכבים חזקים תרכבו את עליית הכביש מכפר גלעדי חזרה למנרה, ואם אתם רוכבים פחות מיומנים- תמיד תוכלו לוותר על חלק מהסינגל ולחזור באמצעות הרכבל מתחנת האמצע שלו אל המלון. יהיו לכם לא מעט קילומטרים ברגליים גם ככה.
  • טיפ חשוב: לא לשכוח לקחת את הצמידים לכניסה חינם לרכבל ופארק האקסטרים יום לפני הרכיבה מהקבלה בלודג’.
  • למידע נוסף על הסינגל, כנסו לכתבה ב BIKEPANEL).

 

 

לרוכבי כביש- הכבישים היפים בארץ מפתח הלודג’

מדובר בגן העדן של רכיבת האופניים בישראל ומקום שהוא לא פחות ממושלם. מבט על המפה מגלה אפשרויות רבות שכולן מכילות את הנוף הכי יפה בארץ: אפשר לטפס אל החרמון, או לבחור ברכיבת כביש קשה באיזור צפת- ויער ביריה בחיפושי גובה מצטבר בגליל העליון. תוכלו לרכוב את רכיבת כביש הצפון הקלאסית רק מפתח המלון לכיוון דרום ומערב וחזרה, או לרכוב את מסלול סובב גליל שיקח אתכם אל עמק החולה ושיפולי רמה”ג. דילוג נוסף ברכב יביא אתכם לטיול כביש אל הכנרת ודרום הרמה. עוד רכיבה קלאסית באיזור היא רכיבת כביש בצפון הכינרת והרי צפת.

לא מוותרים על המשפחה

רוכבים רבים מגיעים בלוויית חברים או משפחה, לא תמיד כל המבקרים במקום נלהבים מרכיבת האופניים במידה שווה. צוק מנרה מהווה פתרון מעולה לנופשים אלה, האירוח במנרה לודג’ בשילוב עם מתקני ספורט האקסטרים במתחם הופכים את השהייה במקום לחוויה מעשירה. בעוד רוכבי האופניים יוצאים לרכיבה, יכולים שאר הנופשים לנצל את שאר מתקני המקום- מגלשות הרים (כרגע בשיפוץ), טרמפולינה באנג’י, אומגה, סנפלינג, קירות טיפוס, מתחם חץ וקשת, רכבת הצוק, סיורים בחורש, סדנאות יצירה אקולוגיות, הליכה נורדית ועוד. מנרה לודג’ מותאם במיוחד למטיילי האקסטרים. במקום מתקנים מיוחדים לאופניים, מתקנים ושירותים לציוד המטיילים, חדר אוכל המגיש ארוחת בוקר גלילית, כולל אפשרות להזמנת תרמיל ארוחת בוקר מגוונת ועשירה לשטח, לובי מרכזי, בית כנסת, שטחי התכנסות לבילוי בטבע, מסלולי הליכה חופשיים, פעילות פנאי בשטח ונסיעה ברכבל ישירות למתחם האתגרי – מצוק האקסטרים.

 

מנרה לודג

 

מחנה האימונים של ה Cycling Academy

מנרה לודג’ אירח בחורף האחרון את קבוצת Cycling Academy – קבוצת הקונטינטל הראשונה בישראל, בניהולו של רן מרגליות ובחסות כוכב הרכיבה פיטר סאגאן. “סאיקלינג אקדמי”, התארחה באתר והתאמנה לקראת עונת התחרויות הראשונה שלה במסגרת הליגה הבינלאומית. מחנה האימונים שהתקיים במנרה לודג’, היה מרוכז וייחודי, חברי הקבוצה כבשו את הצוק ונהנו לצד אימונים מסיביים מפעילות אקסטרים מגבשת כחלק מתכנית האימונים. סגל הקבוצה כולל רוכבים בינלאומיים בטווח הגילאים 19-25, חבורה כשרונית בה זוהה פוטנציאל להגיע לרמות הגבוהות בעולם, והיא כבר כיום מכניסה עניין רב לסצינת רכיבת הכביש המקומית ותורמת להעלאת רמת הרכיבה בתחרויות בישראל.

תומכים ברותם גפינוביץ וגיא לשם – מצוק מנרה לאולימפיאדה בריו וטוקיו

הנהלת צוק מנרה, תומכת כבר בשני רוכבי הרים מקצוענים, שמתאמנים לאולימפיאדות ריו וטוקיו וזאת מתוך אמונה בכך שתנאי השטח הייחודיים בצוק מנרה יכולים לסייע בתרומה משמעותית להתפתחות הרוכבים הצעירים. צוק מנרה יהווה בית אימונים לרוכבים רותם גפינוביץ’ וגיא לשם. גפינוביץ’ רוכבת אופני הרים תחרותית הישגית בארץ ובעולם, חברה בנבחרת ישראל באופן קבוע מאז 2010, ומתכוננת לאולימפיאדת ריו 2016. לשם, מקיבוץ שדה נחמיה בגליל העליון, מחזיק בתואר אלוף ישראל בקטגוריית נוער ברכיבת שטח XCO, רוכב בחסות Rockn’Road, והגיע למקום 33 באליפות אירופה ומקום 50 באליפות העולם. גיא, שם לו יעד להתחרות באולימפיאדת טוקיו 2020.

רווי רז, יו”ר צוק מנרה, רואה חשיבות רבה בתמיכה וסיוע לספורטאים ישראלים צעירים מצליחים ומתוך כך החליטה לסייע להם בכל הניתן מבחינת בית אימון טבעי שיקנה להם את התנאים האופטימליים לתחרויות עתידיות בהן ישתתפו.

036

 

על מנרה לודג’

בעולם התרגלו לראות אתרי תיירות מובילים המשלבים בין לינה ואירוח לבין אטרקציות ייחודיות הכלולות בחבילת האירוח. בארץ, מהווה צוק מנרה את הסנונית הראשונה: האתר נטל לידיו את ניהול מתחם האירוח בקיבוץ מנרה, על-מנת להציע לחובבי האקסטרים מקום המאחד תחת קורת גג אחת את כל הדרוש לחופשה ספורטיבית אולטימטיבית!

המתחם מונה 55 חדרי לודג’ הפזורים על-פני חמישה מבנים, חדר אוכל, לובי, אולם כנסים ובית כנסת. מיקומו יוצא דופן במרום צוק מנרה- חלק מרכס רמים, בגובה 900 מטר. הנוף הנשקף ציורי וכפרי: הרי הגולן, החרמון ועמק החולה. בעונות המעבר ניתן לצפות בנדידת הציפורים בגובה העיניים, בעונת החורף המתחם מתכסה בשלג ובעונת הקיץ הטמפרטורה נעימה. החדרים מהווים בסיס לאירוח ביתי חם ומלא באווירת האתגר הצפוני.

 

מנרה לודג1

 

חבילת האירוח במתחם כוללת לינה, ארוחת בוקר וכניסה חופשית לרכבל והמתקנים!

כל זה לאורך כל זמן השהות וללא עלות נוספתזה משמעותי – הכניסה למתחם האקסטרים עצמו עולה מאות שקלים למשפחה. למעשה, צוק מנרה מייצר פה חבילה משפחתית משתלמת במיוחד: משלמים רק קצת יותר ממחיר הכניסה לפארק האקסטרים ומקבלים לא רק אקסטרים- גם לילה בלודג’!. כאמור, השילוב של אתר צוק מנרה, הנחשב כמוביל בתחום הפעילות האתגרית בארץ, ומתחם אירוח ללינה, נחשב כיוצא דופן בישראל ושכיח מאוד בעולם:  בדיסני, ביער השחור ובפארקים באירופה המשלבים אטרקציה ולינה.

החגים כבר כאן והחדרים נתפסים במהירות

הזמינו כבר כעת את חופשת האופניים הבאה שלכם: לינה+אקסטרים+רכיבת אופניים בצוק מנרה, ומנרה לודג’! צרו עמנו קשר: