באירוע מיוחד במינו בחנות RocknRoad לטרון, קיבלו כל מדריכי בית הספר לרכיבה BikeGuide אופני Bergamont חדשים מדגם Revox 5.4.

זהו אחד הצעדים השיווקיים הראשונים שעושים עם המותג Bergamont בדרך לביסוסו ולמיצובו כאחד המותגים האיכותיים והמגוונים בשוק האופניים בישראל. אחד המאפיינים של Bergamont הוא תמורה גבוהה למחיר, שירות יבואן ברמה מאוד גבוהה ו…שימו לב: אחריות יבואן לשלדה לכל החיים (!)

Bergamont חדשים בצביעה יפהפיה מדגם Revox 5.4: למדריכי BikeGuide: 

1-024.JPG

האופניים שנבחרו ,Bergamont Revox 5.4 (דגם אחד מעל 4.4 שנבחן בביקפאנל), נבחרו בהחלטה משותפת של רוקאנרוד עם מנהלי הקבוצה. למה דווקא האופניים הספציפיים? משום שלדעת כל הצדדים האופניים נותנים מענה מדויק ואיכותי לצרכי המדריכים ולסוג הפעילות אותה הם מנהלים. בנוסף ומעבר לאיכות האופניים והמכלולים מה שהשפיע בעיקר הוא הרצון לתת תחושה לילדים שהמדריכים משתמשים באופניים דומים למודרכים שלהם. “לא רצינו ליצור מצב  שמדריך רוכב על אופניים יקרים ושונים מהילדים ובכך ישנה דוגמא אישית חשובה” אומר ירון ניסנויץ מנהל השיווק של RocknRoad .
1-Bergamont.jpg

“…זהו “סוס עבודה” – כלי עבודה אמין וחזק שישרת את המדריך לאורך זמן. הם מאופיינים בבחירת חלקים ברמה טובה ואיכותית, כאלה שהם בעלי אמינות מוכחת המאפשרים לרוכבים בכל הרמות הנאה מהרכיבה במגוון רחב של מסלולי רכיבה. במקביל ניתנה תשומת לב מיוחדת למחיר האופניים, והם תומחרו כך שיהיו נגישים לכלל הרוכבים, ובמיוחד לאלה שבתחילת דרכם: כ 4500 שקלים. חברת רוק אן רוד מבטיחה תמיכה מקצועית ולוגיסטית לכל במטרה להנות מהרכישה לאורך זמן”.

1-033.JPG

למה רוקאנרוד בחרה להתחבר למועדוני הילדים של BikeGuide?

ההחלטה להתחבר לקבוצות הילדים באה משני טעמים , שלא תמיד הולכים ביחד: מצד אחד החיבור לקבוצות ילדים ולפעילות איתם (עם מעורבות הורים) היא פעילות שכולנו כהורים מתחברים אליה ברמה האישית ויש בדבר הזה פידבק מעולה. זה עושה כיף לראות קבוצת ילדים עוסקת בספורט ומייצגת אותנו, למרות שברוב המקרים מושקע בעניין הזה המון זמן ומשאבים. הקנייה שלהם היא בסכומים נמוכים יחסית והפעילות והתמיכה בהם עולה בכמה מונים על תמיכה בקבוצה בוגרת. מצד שני בראייה לטווח הארוך אנחנו רואים בקבוצות הילדים כפוטנציאל עתידי שעוזר לנו לקדם את המוצרים והמותגים שלנו, ובעצם ממשים פה את הביטוי של גישה שיווקית שאומרת: השקעה וחיבור מוקדם מביאים לכך שהשותפים הקטנים “גודלים איתנו”. מספר ירון ניסנויץ, מנהל השיווק של הרשת.

צחי זיו מבעלי RocknRod מברך ומציג את ה Bergamont Revox 5.4:

1-036.JPG

כבר מספר שנים שאנחנו מלווים את הקבוצות ילדים והשיתוף פעולה הזה הולך ומתגבר עם השנים. המקור בא מהפעילות של המועדון באזור לטרון-מודיעין שהלך התרחב למקומות נוספים.עם השנים החיבור הפך לאט לאט מחנות קטנה שנותנת שירותים לרוכבים במקום מפגש של רוכבים, לחברות ושותפות עיסקית שסביבה יש פעילות חברתית ענפה. בתכלס אנחנו עומדים לרשות המועדון ומנהליו, המאמנים שלו, הרוכבים שלו ומשפחותיהם ונותנים מעלה למגוון צרכים:

  • המדריכים מדריכים באופני Bergamont
  • RockמRoad מלווה את המועדון בכל הפעילויות בתמיכה וליווי טכני ומקצועי (ברכיבות, באירועים ובכנסים של המועדון).
  • כל החברים במועדון ובני משפחותיהם נהנים משלל שירותים והטבות בסניפי RocknRoad
  • ומעל לכל אנחנו עובדים עם המועדון כתף-לכתף ומתיחסים אליו כשותף ואנחנו תמיד ערים לצרכים המיוחדים שמתעוררים ונותנים למועדון פתרונות .

 

1-035.JPG

על “Bikeguide-הדרכות על אופניים”

בעז קליין, מאמן קבוצת TACC ילדים, מנהל ובעלים bikeguide-הדרכות על אופניים מספר על הקבוצה: “החברה קיימת מזה 7 שנים ובין פעילויותיה – חוגי אופניים לגדולים וקטנים, פעילויות וימי כייף, טיולים והפעלות עממיות  לבי”ס, מוסדות וחברות. ל Bikeguide קבוצת אופניים מקצועית בשטח ובכביש “TACC ילדים” אשר פועלת בכל אזור מרכז מפ”ת, אורנית  ועד גדרות, ובמיוחד באזור מודיעין.

אנו מדריכים כ30 קבוצות רוכבים, ילדים ובוגרים, עממיים ותחרותיים, קבוצות נשים ובסה”כ כ 300 רוכבות ורוכבים צעירים בגילם או ברוחם. מעבר לפעילויות ולהדרכות השוטפות, אנו מקיימים במהלך השנה 4 מחנות אופנים לילדים –גיבוש לילדים תחרותיים, מחנה חנוכה, פסח ובקיץ את מחנה החופש הגדול. המחנות הנם בד”כ בני 2-3 ימים ולילות ומיועדים לגילאי 7-16. Bikeguide שמה לה למטרה ליצור תשתית לרכיבת אופניים מקצוענית ועממית וכן לקדם פיתוח תרבות רכיבה בארץ. סגל החברה, מונה 15 מאמנים ומדריכים מנוסים, המוסמכים כולם ע”י מנהל הספורט ומהווים אנשי שטח מהשורה הראשונה.

במסגרת האירוע קיבלו המדריכים הרצאה על כיוון אופניים מאפרת ויידמן כדי שיוכלו לכוון את הילדים בשטח לרכיבה נכונה. על האופניים – בועז קליין מנהל ובעלים של BikeGuide:

1-042.JPG

השת”פ עם חנות האופניים “רוקNרוד” הנו בן 5 שנים . אנו רואים בחנות שותף מלא לעשייה ולפעילות, בית של ממש לרוכבי הקבוצה. רוכבינו יוצאים ונכנסים בשערי החנות חדשות לבקרים, נהנים מהשירות הנהדר, היחס החם המשפחתי והתומך. החנות בלטרון וכעת גם זו בתל אביב עונה לצרכי הרוכבים עממים, מתחילים ומקצוענים כאחד והכל בטוב טעם, שירות נהדר, מחיר הגון ושפוי והכי חשוב – חיוך ושירות מכל הלב.

רבות מפעילויות הקבוצה יוצאות מפתח החנות, כשהרוכבים נפגשים בה ומסיימים את הרכיבה על כוס קפה, שטיפה וטיפול ב”בייבי” שלהם.

לאחרונה הודק הקשר עם רשת החנויות “RockNRoad” כששני הצדדים מבקשים קשר, שת”פ וחסות בלעדית.

הרשת תיקח על עצמה את כל נושא התמיכה בקבוצה, מהשאלת אופני Bergamont למדריכי ומאמני הקבוצה, דרך הענקת הנחות לרוכבים, ליווי מכונאים במחנות ובתחרויות, הכנת מדים חדשים לקבוצה שיישאו במיטב המסורת את צבעי האדום לבן הכל כך מוכרים של TACC, רק עם לוגו RockNRoad ו Bergamont. ניתן להתרשם מהפעילות באתרנו – www.bikeguide.co.il.”