לרכוב טוב יותר, זורם, עם בטחון וכיף בסינגלים טכניים זה לא רק כישרון מולד שאי אפשר ללמוד – מדובר בטכניקה, שיטה, ומשהו שכל רוכבת יכולה לשפר! רשת חנויות Giant ישראל יוצאת במבצע ייחודי לנשים עם הנחות משמעותיות על אופני נשים ממותג Liv וקורס רכיבה טכנית עם נעה לוריה מתנה.

הרוכבים הטובים ביותר עובדים על יכולת הרכיבה הטכנית שלהם ללא הפסקה. הם מתמודדים עם הפחדים, ניגשים לאלמנטים שהאטו אותם ומנסים אותם שוב ושוב עד שהם מפצחים את המחסום. קורסי הרכיבה הטכנית לקחו את השיטות האלה, ומסייעים לכל רוכבת, בכל רמה, להשתפר. בקורס רכיבה טכנית לומדים את העקרונות לרכיבה נכונה: כיצד לעמוד על האופניים במצבי קרקע שונים, איך לרכוב בסיבובים בצורה טובה יותר, כיצד להתמודד עם מדרגות סלע בירידה ובעליה ועוד.

בהדרכה אתן “תפרקו” את האלמנטים האלה ואת התנועה שלכן למרכיבים שלהם, ותלמדו לרכוב בצורה אלגנטית, מהנה, ולכן גם בטוחה יותר.

מאת: Liv ישראל (מותג Giant לנשים בלבד)

1-1140x130

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

Liv ונועה לוריה הופכות אתכן לרוכבות טובות יותר!

Giant ישראל, ביחד עם נועה לוריה (“עז ואחות”), משיקים מבצע שיעשה אתכן לרוכבות טובות יותר, מודעות יותר, ונהנות יותר – גם בסינגלים טכניים!

רוכשים אופני LIV לנשים – זוג קרבון, ברמת אבזור מרשימה, בולמי Fox, וצביעה מהממת, במחיר של 12,700 ש”ח (הנחה משמעותית מ 16,900) או אופני מרתון\XC ב 9,800 ש”ח (במקום 12,600) ומקבלים הדרכה טכנית עם נועה לוריה לכן ולאופניים החדשים שלכן.

נועה תדריך אתכן בסבלנות ומקצוענות ותסייע לכן לרכוב טוב יותר – לא משנה מה הרמה הנוכחית של הרכיבה שלכן, הדרכה כזו תשפר לכן את חווית הרכיבה בצורה מורגשת ומשמעותית. מניסיון!

%d7%a0%d7%a2%d7%94

משמאל: נעה לוריה, “עז ואחות” עם רוכבות באירוע יום הרוכבת שהיא מארגנת בכל שנה לגיוס לעמותת אחת מתשע

נמרוד בן דוד מ Giant ישראל: ליב זה מותג נשים על ידי נשים ובשביל נשים, עם כל שילובי הצבעים והעיצוב, הגיאומטריה והאבזור הייעודי לנשים (כגון גריפים בגודל מתאים, אוכפים ברוחב והתאמה ייעודיים לנשים, וכו’). המותג עובד מאוד יפה בישראל, אבל רצינו לתת לו עוד פוש, ורצינו לתת גם לרוכבות משהו מעבר: ראינו שיש הרבה רוכבות שמעט חוששות מהשטח, מעדיפות לרכוב יותר במקומות כמו פארק הירקון וכדומה. בשילוב עם נעה לוריה – שהיא “עז ואחות” אנחנו עושים שיתוף פעולה יפה, ומעבר להנחה המשמעותית במחיר, אנחנו נותנים לכל רוכבת שרוכשת את דגמי ליב שניים-שלושה מפגשים, בקורס רכיבה טכנית בשווי של 790 ש”ח שניתן מתנה!”

רוצות פרטים נוספים? תתקשרו 1-599-501070 או בואו לאחת מחנויות רשת Giant

 

 

giant-1024-banner-1

מבצע ברשת חנויות Giant: קונות בהנחה יפה ומקבלות קורס רכיבה מתנה!