לאנס התראין ל CNBC לאחרונה ומסתבר מהראיון הזה שהוא היה משקיע מוקדם מאוד ב UBER- ב 2009. זה היה כשאובר הוערכה בשווי של 3.7 מליון דולר בלבד. היום היא מועדרכת ב 120 מליארד! זה הראיון הראשון שלו מזה 6 שנים במדיה האמריקאית מאז אותו ראיון מפורסם אצל אופרה.

לא ידוע כמה בדיוק באובר הוא השקיע אז, ולכן לא ניתן לדעת מה שווי השקעתו. הוא השקיע דרך קרן הון סיכון סכום של 100,000 דולר שכנראה רובו הלך לאובר. כמו כן הוא סיפר ל CNBC  שזה מה שמימן את הפשרות שהוא היה צריך להגיע אליהן עם הגורמים השונים לאחר פרשת הסמים והפסילות שלו, שבעקבותיהן נדרש להחזיר כספים רבים, בין השאר בתואנות שהשיגם במרמה. הראיון הזה נובע כנראה מרצונו לקדם את קרן ההון הסיכון החדשה שהקים Next Ventures- להשקעה בחברות של טכנולוגית ספורט.

רוב הפרשות והתביעות נגדו, כולל זו הגדולה בסכום של 100 מליון דולר מהממשלה, הסתכמו בקול ענות חלושה למדי לאחר שהצליח להגיע לפשרה בגובה של 5 מליון דולר באפריל 2018. קדמו להן עוד פשרות שהגיע אליהן קודם לכן במהלכן שילם כ 20 מליון דולר לגורמים השונים, ובינהם לעיתון ה Guardian.

כמובן מה שהוא אומר שכולם רימו. הוא מסביר את היחס שהוא מספר לא ברמאות עצמה אלא באגרסיביות שלו ובכך שהוא רדף אחרי כל מי שטען שהוא רימה. “הצורה שבה התנהגתי- אם הייתי רואה את אחד הילדים שלי מתנהג כך, היתה לנו שיחה מאוד קשה איתי על כך”.

על דונלד טראמפ שאמר עליו אחרי הראיון עם אופרה שלאנס עשה לעצמו נזק ושתביעות וכישלון ירדפו אותו כל החיים, אמר לאנס “דונלד טראמפ היה לפני 6 שנים רק עוד אחד שניסה לקבל תשומת לב, והיום הוא נהייה הנשיא שלנו… איכשהו… אבל האמת היא שהוא חצי צדק…”

לאנס היום הוא בעל חברת מדיה לצד קרן הון הסיכון שהוא הקים, והוא מפעיל פודקאסט מצליח מאוד, שבו הוא מלווה בצורה מאוד ישירה, ומעניינת יש לאמר, את עולם האופניים המקצועני היום.