רק עד סוף אוקטובר, רק מצטרפים חדשים לניוזלטר של בייקפאנל, או לזה של אאוטפאנל– יכולים גם לקבל את הכתבות הטובות בארץ באופניים ובטיולים ואאוטדור וגם: אולי להרוויח מערכת שתייה של Ogio!
מאת: מערכת בייקפאנל

מצטרפים – תיק של Ogio באוקטובר!

גם באוקטובר שווה להצטרף אלינו: אנחנו מחלקים תיק מים של OGIO  (מסתבר שאומרים אוג’יו ולא כמו שאמרתי בסרט – אוגיו) – עם שקית של ליטר נוזלים ובידוד תרמי, פטנט סגירה נוח ומהיר בפורמט X על החזה, ריפודים נדיבים לגב ולכתפיים, איכות גימור מאוד גבוהה, שווה לאללה- לכל מי שנרשם לניוזלטר של בייקפאנל או אאוטפאנל!
את הדגם הקודם בחן חן גרומן אצלנו והוא ממש הופתע לראות שחקן ברמה כזו בעולם תיקי הרכיבה. מסתבר שזו חברה גדולה מאוד עם המון מוצרים והתמחות רצינית בתחום התיקים למגוון ענפים (לפטופים, ספורט, אופנועים ועוד). הקטע המבדל והייחודי לגמרי הוא הבידוד התרמי שלהם- ובישראל זה חתיכת יתרון!
קבלו את הלינקים- כנסו לפה- תכניסו מייל, ואולי זה יהיה שלכם! לאאוטפאנל – עברו לפה והרשמו: http://bit.ly/OUTsubscribe
לבייקפאנל- נרשמים לניוזלטר שבועי פה:

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

ומאוגוסט- יש זוכה ב Microshift!

באוגוסט הבטחנו מערכת כביש של Microshift. קצת התעכבנו בחגים והנה- יש זוכה שמקבל אותה כי עניין אותו לקבל מבחני אופניים ואת התוכן הטוב בארץ על אופניים! פגשנו אותו הפעם באופני לזמי, משווקי אופני KTM בשרון ובעמק חפר.

אם לא לחצתם PLAY למעלה:

מנהלות

ייבחר מנוי אחד מרשימת האימיילים שלנו לאחר סיום החודש. את הזימון לאיסוף נבצע באימייל- הקפידו להכניס מייל תקין ופעיל ברישום, שכן מי שלא יענה לנו עד 24 שעות לזימון מפסיד, ועוברים לאימייל אחר (אין טעם להכניס אימייל שאינו פעיל ושאתם לא משתמשים בו). אל תרשמו רק בשביל הפרס- יקבל את זה רק מי שבאמת יקרא את הניוזלטרים שלנו ויכנס מהם לכתבות. זכרו שהמטרה העיקרית היא שתהנו מהכתבות שלנו ותראו מה התפרסם באתר.
מי שיענה בזמן, יזומן לצילום המסירה של התיק באיזור נתניה. מי שלא יוכל להגיע בעצמו בתוך 3 ימים מההגרלה מפסיד את הזכיה והיא עוברת לרשום חדש אחר. ההשתתפות מגיל 18 ומעלה. למען הסר ספק ולמניעת טענות- הכל נעשה בשביל הכיף ואם יתחילו תלונות סביב זה, זה לא שווה לנו את זה. אנחנו שומרים לעצמנו את הזכות לשנות את כל תנאי העניין הזה ולהוריד מרשימת מנויי הניוזלטר ומההשתתפות כל רשומה או משתתף מכל סיבה שנמצא לנכון. טל”ח, וכו’…