כבר 6 שנים ששבט הרוכבים של Yeti בישראל נפגש אחת לשנה לכדי לרכוב, לקשקש, לצחוק, לשתות ובעיקר להיות ביחד. בואו להנות איתנו ממפגש היטי השנתי!
השנה אחרי שנים של בקשות חוזרות ונשנות מצד חברי השבט להביא לאירוע חברים שלא נהנים ממותג הבוטיק האמריקאי, הוחלט לאפשר לכל חבר להביא עוד חבר (שעדיין) לא רוכב על מותג Yeti.

האירוע בפייסבוק
לינק לעמוד הרישום

החבר’ה של וונטיל מיבאים את מותג Yeti האמריקאי לישראל כבר 10 שנים. מעבר להיותם אנשים מגניבים ורוכבים מושבעים הם לוקחים את הנושא מאוד מאוד ברצינות. כ”כ ברצינות שראש השבט- ארז ביתן היבואן אפילו קעקע את Yeti – מפלצת השלג על הרגל שלו!

תמונה

מותג שהוא שבט. קבוצה איכותית ומובחרת של הבוחרים ב Yeti. צילם: חובב לנדאו.

האירועים ובעיקר השמירה על המסורת המיוחדת הזו הם משהו חריג בנוף הישראלי. יבואנים בדרך כלל מסתכלים על השקעה בשיווק ורוצים לראות תוצאות מהירות. פה החבר’ה משקיעים קודם כל בלקוחות קיימים ומחזקים איתם את הרומן בראייה לטווח ארוך, בין השאר גם דרך האירועים האלה. עוד דוגמה מעניינת היא מבצע מיוחד שמעניק הדרכת רכיבה טכנית פרטית לכל רוכש אופני Yeti בישראל. המחשבה היא שלא מספיק לרכוב על אופניים טובים צריך גם לדעת איך אפשר להפיק מהם ומהרוכב את המיטב. סחתיין!

הנה הצצה ל Yeti Gathering המקורי – בארה”ב:

אז מה זה האירועים הללו?

צוות וונטיל היבואנים המקומיים של המותג הבין כבר מזמן יש לו מותג מיוחד ביד עם קסם ווויב קצת שונה. עם הרבה אהבה, ומעט השראה מצד החבר’ה האמריקאים מקולורדו, החליטו לפני כ7 שנים שגם לשבט המקומי מגיע אירוע משלו. אירועים מתקיימים כל שנה בנקודה קסומה אחרת בארץ. הרוכבים נהנים מארוחת בוקר מפנקת, יציאה לרכיבות מודרכות ברמות קושי פיזי וטכני שונות, חזרה לארוחה מפנקת ביותר, וכמובן בירות ומשחקים היתוליים. בתור יצורים שבטיים אין כמו להרגיש חלק ממשהו גדול ומיוחד ולראות עשרות רבות של רוכבים מאותו השבט זה משהו שכל רוכב בשבט מחכה לו.

הנה קצת ממה שהיה בשנים הקודמות- בישראל:

 

מה קורה במפגש הקרוב

השנה יתכנס השבט ברמות מנשה לרכיבה באחד מהמקומות הכי כייפים ויפים בארץ בהדרכות של מדריכי חברת “בוץ הרפתקאות על אופניים”. אז אם אתם רוכבים על Yeti תרשמו פה. אם אתם מכירים רוכב שיש לו Yeti  תדאגו שהוא יקבל את ההזמנה הזה ותגידו לו שאתם רוצים להצטרף על תקן “החבר”! תבואו יהיה מעולה!

האירוע בפייסבוק
לינק לעמוד הרישום

כרזה