אז מה עניין את הרוכבים ב 2019? איזה כתבות יצרו הכי הרבה כניסות? הנה עשרת הכתבות הנצפות ביותר ב 2019 באתר:  

1. תמונות מתאונת האופניים 

אל הכתבה “רוכב אופניים נהרג – תמונות מזירת התאונה” נכנסו כמעט 10,000 כניסות. את האייטם הזה צילמנו בעצמנו, כששני פאנליסטים וחברים עברו במקום כמה דקות לאחר שדוד גומבין נדרס. לזכרו גם אייטם נוסף ברשימה הזו. התאונה התרחשה באזור להבות חביבה. מאת: גיא חלמיש ויוג’ין לויט. 

2. רדליך באריזונה

ביצוע חזק ופרשייה מביכה- נצחונו של חנוך רדליך נפסל במרוץ אריזונה כ 5000 כניסות לכתבה שמצד אחד עצבנה אנשים ומצד שני הביאה את העובדות מהרכיבה המרשימה אך נפסלת של חנוך רדליך. מה לעשות המציאות לא תמיד מושלמת, ותוכן אמיתי מביא את הכל כולל את הדברים הפחות נעימים. וגם בואו נודה על האמת: העולם מעניין יותר כשהוא לא מזויף מפלסטיק… עובדה, נכנסתם בהמוניכם. מאת: גיא חלמיש. 

3. מגמות ב eMTB 

10 מגמות בעולם ה EMTB – אופני הרים חשמליים מתקדמים אליכם במהירות – כ 5000 כניסות היו אל הכתבה הזו של ודים לינצקי, מביאה דברים מרתקים שמתרגשים עלינו בעולם החדש והאמיץ הזה. העניין החזק בכתבה הזו מעיד בהחלט איפה הטרנד ואיפה האנרגיות בענף!

4. אופניים ודום לב

האם רכיבה על אופניים גורמת לדום לב? כ 5000 כניסות היו לכתבה הזו של ורדי בכור הכותבת בד”כ בפאנל הריצה. היא באה אחרי שבת עצובה בה שני חברים טובים שלנו נפרדו מאיתנו באמצע רכיבה. השאלות מטרידות: האם אנו מסכנים את עצמנו בעצם כך שאנו עושים ספורט?

5. תפוח אדמה? באמת? 

מחקר: מחית תפוחי אדמה וג’ל אנרגיה זהים בתרומתם לביצועי רוכבים – כ 4500 כניסות היו לסקירת המחקר הזה שמצא שבעצם לא חייבים לקנות אוכל סינתטי שהעטיפות שלו מלכלכות את הסביבה ומסכנות בע”ח שבולעים אותן (כשזורקים אותן בשטח)- תפו”א טבעי עושה את אותה העבודה האנרגטית לרוכבים. (אנחנו לא מתחייבים להפסיק עם הג’לים בכל זאת, בייחוד עם קפאין ותמיד תמיד מחזירים לכיס ולפח!). 

6. מבחן מרידה E160

אופני הרים חשמליים- מבחן למנוע שימאנו ולאופני מרידה E160 900– כ 4400 כניסות באייטם השני על התחום החשמלי שנכנס לעשירייה הראשונה. פה גם ביצע חן גרומן לראשונה מבחן של מנוע השימנו בבייקפאנל. אתם מבינים את המשמעות, נכון? אנחנו מקשיבים לכם ועוד תקבלו מאיתנו הרבה יותר תכנים חשמליים בהמשך. 

7. הודעת מבצע בסקוט (הסתיים) 

כ 4300 כניסות מוכיחות שהודעות לעיתונות מעניינות אתכם! רציתם לדעת על הסקוט ספארק במחיר מיוחד. זאת ועוד- יש בעשיריה הראשונה שתי כתבות מסוג זה. כדי לתמוך בענף וכדי לממן את התכנים והסרטים שלנו אנחנו צריכים גם לפרסם ולהכניס תוכן ממומן. זה טריוויאלי, מובן ולגיטימי היות ואצלנו זה מגיע עם גילוי נאות ברור לקוראים. מבצעים אטרקטיביים שמייצרים הנחה וערך לקוראים מעניינים את כולם, ולכן ננסה להודיע על עוד כאלה מבצעים בעתיד. ואולי גם להוסיף היבט עיתונאי של למצוא לכם מבצעים מעניינים מהעולם.

8. סינגל עובדת בוידאו

וידאו סינגל עבדת: 33 ק”מ יפהפיים לרכיבת אופני הרים ליד שדה בוקר – כ 4200 כניסות לכתבה של עופר עברי והרחפן שלו ליד שדה בוקר בסינגל עובדת. הוא עשה חשק למלא אנשים להגיע לשם גם. עם הגשמים הקרובים- טוב שיש תזכורת בסוף השנה. הוספנו את הקלטת הGPS לכתבה. 

9. כתבת הוידאו על תאונות רוכבי הכביש

וידאו: כך נציל את רוכבי הכביש בישראל – כ 4000 כניסות היו אל הכתבה של גיא חלמיש ובה הסרט שהופק בעזרת חברת Outbrain. בכתבה סרט מושקע על בטיחות רוכבי הכביש ועדכון של סטטיסטיקת תאונות רוכבי הכביש הספורטיביים. זו הכתבה הכי חשובה שלנו השנה כי היא אולי תציל חיים: תשכנע רוכבים לבחור בתשתיות בטוחות יותר לרכיבה, ותשפיע על נהגים להתחשב בנו מעט יותר. האמת שקיווינו שהיא תגיע למקום גבוה יותר. אם יש לכם אתר אינטרנט, בלוג או מדיה ואתם רוצים לעזור לרוכבים- קשרו אליה!

10. חיסול שאריות ב BH

הודעת מבצע ב BH  כ 3800 כניסות סוגרים את רשימת הכתבות המעניינות ביותר בהודעה על חיסולי אופניים בחנות BH בפתח תקווה. החברה שם גם מייצרים את קונינג- קורקינט איכותי שעשינו מבחן שלו לא מזמן, ואנחנו בטוחים שאפשר למצוא אצלם עוד זוגות אופניים מהשנים האחרונות במחירים מצוינים. 


אלפים כבר הצטרפו – קבלו כתבות למייל, רק אחת לשבוע!

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים