זהו, הגיע סוף השנה, ומעניין לראות מהן הכתבות של 2018 שהיו הכי פופולריות וקיבלו הכי הרבה כניסות. מה גורם לכם להקליק ומה מעניין אתכם על אופניים? הנה הרשימה! כותרות הכתבות הן לינקים לקריאת הכתבות עצמן. 

מאת: מערכת BIKEPANEL- אתר-מגזין האופניים של ישראל

מקום 1: פסיקת חץ הצפון – ענף האופניים והספורט בסכנה – 6003 כניסות

שלא במפתיע- זו הכתבה שהכי עניינה את רוכבי האופניים השנה, היות והיא על האירוע המשמעותי ביותר ב2018 בענף האופניים. היא היתה הראשונה להסביר לרוכבים לעומק את המשמעות המשפטית של האירוע, כפי שהועברה בפגישה שנערכה באיגוד האופניים של מאמנים ושחקני ענף האופניים. את הסבר המשפט, המשמעויות שלו והכוונות של האיגוד העביר עו”ד אילן תמיר שהוביל את הכנת הערעור עבור האיגוד.

לקריאת לכתבה >>>

מקום 2: משבר חריף בענף האופניים- החנויות ריקות! (5,291)

בכתבה הזו, ניסיתי להסביר את מצב ענף האופניים בהיבט המסחרי. המשבר וצמצום היקפי העסקים והמכירות בתחום שלנו היה ידוע לעוסקים בענף כבר תקופה, אולם רבים מהקוראים לא היו מודעים אליו, ואם ידעו לא היה ברור (חוץ מהתחזקות הרכש באינטרנט), מדוע זה קורה.

לקריאת לכתבה >>>

מקום 3: ג’ירו בישראל: טיפים לצפייה בקטע שני בת”א (5,000)

קרוב ל5000 איש נכנסו לכתבה שהכננו ובה טיפים מעשיים כיצד לראות את הג’ירו בת”א. נראה לנו שרבים מהם היו שם לאחר מכן ברחובות… בכלל, לקראת הג’ירו ייצרנו כיסוי אינטנסיבי מאוד של האירוע בשיתוף פעולה עם המפיקים ואיגוד האופניים, וכתוצאה ממנו פורסמו 36 כתבות סביב הג’ירו! החודש של האירוע היה החודש עם כמות הקוראים הגדולה ביותר בBIKEPANEL אי פעם- כשחצינו לראשונה את סף 30,000 הקוראים הייחודיים.

לקריאת לכתבה >>>


אם עוד לא נכנסתם לאאוטפאנל- מגזין האאוטדור והטיולים שלנו- זה הזמן!


4: פיצוי עתק לרוכב שתבע לצד ביטול חובת הביטוח (3500)

זו הכתבה בה בישרנו על פרשת “חץ הצפון” לראשונה ועל תוצאות הפסיקה, לצד ביטול חובת ביטוח התאונות האישיות בתחרויות אופניים. כ 3500 אנשים נכנסו להתעדכן על הפרשה.

לקריאת לכתבה >>>

5. סקר בייקפאנל מגלה- מהו מותג האופניים המוביל בישראל? (3000)

איזה מותג אופניים המוביל בישראל? איזה רשת אופניים מוערכת יותר? מיהן החברות שמצליחות לגעת ברוכב הישראלי? סקר שביצענו וענו עליו מעל 400 מקוראי BIKEPANEL את התשובה קראו כ3000 קוראים.

לקריאת לכתבה >>>

6. אופניים למתחילים: מבחן לאופני סקוט בכ-2000 שקלים (3000)

כ 3000 איש נכנסו לקרוא את המבחן לסקוט מדגם Aspect 950 שבשונה מרוב המבחנים שאצלנו מביא את ההתרשמות מאופני כניסה. המסקנה היתה ברורה: אופני הכניסה הרבה יותר דומים לאופניים יקרים ממה שנדמה לרוכבים רבים. ו… אופניים זה כיף! לא משנה באיזה תקציב תרכבו עליהם!

לקריאת לכתבה >>>

סקוט ב2000- היה כיף!

7. בר בהר: האם בשבתות כבר לא? (2700)

בר בהר הוא מקום המפגש האהוב של רוכבי האופניים שנים ארוכות, אבל הפופולריות שלו עלתה גם בקרב האופנוענים והציבור בכלל, והמקום החל להיות עמוס, מלא במעשנים, והחוויה בו נפגמה. טור דיעה שנכתב בעצב וקראו אותו כ2700 קוראים.

לקריאת לכתבה >>>

8. סערה באיגוד האופניים- הפוליטיקה והמהות סביב עזיבת מוביליו (2500)

כשיו”ר האיגוד יוני ירום התפטר, דיווחנו על כך וניסינו להסביר מדוע ומאילו בעיות מבניות סובל האיגוד שמפריעות לפעולתו. מייד לאחר מכן עבר מהלך לפיזור הוועד המנהל על ידי נני מעוז, נמרוד דובינסקי, אילן אידלסון וצחי בויגן (מאמני הקבוצות הגדולות בעלות כח ההצבעה גדול באיגוד, שניים מהם גם מועסקים בו בשכר). זה מאוד עניין כ2500 קוראים.

לקריאת לכתבה >>>


אל תפסידו כתבות מעולות- הרשמו פה:

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים


9. ביגוד רכיבה זול- האם לא צריך להוציא יותר מ-100 שקל? (2500)

בדומה לכתבת הסקוט- גם פה נכנסו דווקא למוצר זול במיוחד, ויואב גריבי בדק חליפה שהזמנו עבור הכתבה בעלי אקספרס. כ 2500 קוראים נכנסו לברר האם היא נותנת תמורה דומה לחליפות יקרות ממנה?

לקריאת לכתבה >>>

10. HLC – הפרשה שמסעירה את קהילת הבייקפאקינג בישראל

האירוע הפיראטי של חצית ישראל בסגנון בייקפאקינג יצר פרשה מוזרה ופסילה של המנצח על ידי המארגנים. כ 2500 קוראים התעניינו בכך, כשהבאנו את הסיפור והרקע לפרשה.

לקריאת לכתבה >>>

מנשא אובלר (Uebler) – לוו גרירה קל ומתקפל!

11. במבחן: מנשא תפוח / וו גרירה- מינימליסטי, מתקפל וחכם של UEBLER 

מנשאי תפוח או וו גרירה לרכב הולכים להיות אחד המוצרים החשובים בשנים הקרובות. מדוע? משום שטרנד האופניים החשמליים מתחזק, וכדי לשאת אופניים של 20 קילו- צריך מנשאים כאלה. אובלר מציעה מנשא מתוחכם, מתקפל וקטן– ובחנו אותו בבייקפאנל, במבחן שקראו כ 2400 קוראים.

לקריאת לכתבה >>>

12. רשת חנויות TREK במבצע TREK SUPER REMEDEAL 

קרוב ל2400 קוראים גם נכנסו להודעת CTC יבואנית טרק על המבצע חסר התקדים שלה שהעיף רמדי בכמויות גדולות… יתכן שבעת הזו המבצע כבר הסתיים, אבל בזמנו- הוא עניין אתכם מאוד!

לקריאת לכתבה >>>

13. אופני BOLD מכריזים על מחירי קיץ אטרקטיביים ודגם אנדורו 

מותג האופניים השוויצרי המעניין והחדש- עם הבולם המוחבא בתוך השלדה יצר עניין, כשכ2300 קוראים נכנסו לקרוא על מחירים חדשים מוזלים ועל דגם האנדורו שלהם.

לקריאת לכתבה >>>

14. איך ישפיעו 45 מיליון שקל על שביל ישראל באופניים? ראיון עם הלל זוסמן

שביל ישראל הוא אחד מהפרויקטים החשובים בתשתיות האופניים בישראל והכי מתוקצבים שבהם- עם 45מ’ שקל שהוחלט להמשיך ולהשקיע בו ועניינו כ 2200 קוראים. שי יגל דיבר עם הלל זוסמן מנהל הפרויקט.

לקריאת לכתבה >>>

מאור רביב נהנה בשבילים (צילם: יוג’ין לויט)

15. מבחן איביס ריפמו- הדגם החדש לאנדורו של IBIS

לאיביס (או “אייביס”) בייבוא מוטואפן יש דגם אנדורו חדש, והחברה שהיא אחת הבודדות בשוק שרישיינה את מתלי ה DW המשובחים הכניסה אלינו אופניים מסקרנים למבחן מאת מאור רביב, שהתעניינו בו כ 2200 קוראים.

לקריאת לכתבה >>>

16. אמיר כספי רוכב קומנדו? (פרק 5 ואחרון בסדרת הוידאו)

אמיר כספי הוא רוכב על, יבואן לשעבר ואושית דאונהיל ישראלית, ואחד מהוותיקים בענף הזה, שפרש ממנו. יוג’ין ומאור נפגשו איתו לצלם ולדבר ויצרו סדרת וידאו מגניבה של סרטים וראיונות איתו. הנה אחד מהם:

לקריאת לכתבה >>>

 

17.  איש הברזל עדי דויטש יוצא לאתגר של חייו

עדי דויטש הוא אחד האנשים הבולטים והחשובים בענף האופניים והטריאתלון/איירונמן- בדוגמא אישית הוא מעניק השראה לכולנו כשמתחרה לצדנו למרות פציעתו. כעת משהתבשר שהוא חולה בסרטן המעי הגס, הוא הסכים להחשף – כדי לעודד אנשים להבדק בדיקה מקדימה. תומר רוזנפלד, פאנליסט ראנפאנל נפגש איתו. 

לקריאת לכתבה >>>

18. ג’ירו בישראל – טיפים לצפייה בטיימטריאל ביום שישי 4/5/2018 בירושלים!

מעל 2000 איש שמחו לקבל טיפים לצפייה בג’ירו בירושלים. וואו איזה אירוע, איזה חוויה! לא נשכח את היום הזה בירושלים.

לקריאת לכתבה >>>

עדי דויטש- אוהבים אותך ומאחלים בריאות מלאה!

* המצעד הוא לתכני 2018 חדשים בלבד (בחסות מנועי חיפוש, קישורים מאתרים חיצוניים, וכדומה, יש כתבות משנים קודמות ועמודים או קטגוריות באתר עם יותר כניסות). המספורים מעוגלים למספר עגול קרוב כדי להקל בקריאה.